Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018

Είμαι κάτι άλλο από το "ΘΑ ΦΑΜΕ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΑΔΕΡΦΕ" ή το "ΘΕΛΩ ΜΙΣΘΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΑΒΒΑ ΜΟΥ"!


Περνάμε στην νέα δεκαετία του Σάββα και κυρ Σάββα μας.
Νέα δεκαετία με ανανέωση.
Και ξέρεις κάτι αδερφέ.
Να σου πω πως προτιμώ την ανανέωση του Σάββα και κυρ Σάββα παρά τη μοιρασιά του άλλου, που δίνει και δίνει και δίνει....
Ότι θες από εκείνον το έχεις.
Θέλεις Γέφυρα; Πάρε γέφυρα.
Θέλεις Ποτάμι; Πάρε ποτάμια.
Θέλεις Στρατηγία; Πάρε στρατηγεία.
Θέλεις, πάρε. Ξαναθέλεις; Ξαναπάρε.
Ενώ ο Σάββας, σταθερή αξία.
ΛΕΜΟΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΙΟΥΜΙΔΗΣ, ΙΤΣΙΟΣ, ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ, ΠΟΠΗ, ΤΕΟ...
Άσε που τώρα με ΘΩΜΑ και ΣΑΒΒΑ Β' και τον πρώην ΣΤΕΦΑΝΑΚΟ του Αλματάρχη, τον ΜΑΚΡΙΔΗ πάμε ολόισα....
χα χα χα
Όμως, ξέχασα ρε σεις.
Εγώ είμαι αντίπαλος....
ΟΧΙ ΑΔΕΡΦΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ....
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ...ΕΓΩ!!!!
Είμαι κάτι άλλο από το "ΘΑ ΦΑΜΕ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΑΔΕΡΦΕ" ή το "ΘΕΛΩ ΜΙΣΘΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΑΒΒΑ ΜΟΥ"!
ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
Να τελειώνουμε κάποτε με τους νυν ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ μα και τους ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ του άλλου και του άλλου και του άλλου....
Αμήν.

ker@ilidis