Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019

Και δεν της τραβάει της τύπισσας το αυτάκι ο έτσι, να της πει, μην το κάνεις, κορίτσι μου αυτό, διότι ήμουν εγώ ο ΜΙΣΤΕΡ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ του Σάββα.

Ο άλλος έχει πάρει 144 μηνιάτικα στο μαγαζί του Σάββα μέχρι πριν κάποιους μήνες και τώρα, οι άσχετοι υποψήφιοι Σύμβουλοι του, γράφουν και βγάζουν φωτογραφίες, σημείων της Κατερίνης, που είναι σπασμένα εδώ και χρόνια.
Κι αυτό φαίνεται και ξαναφαίνεται.
Η άλλη τολμάει και βγάζει φωτογραφίες της γειτονιάς της από δρόμους που είχαν χαλάσει πριν και κατά τη διάρκεια της θητείας του αφεντικού της ως Αντιδημάρχου....
Και δεν της τραβάει της τύπισσας το αυτάκι ο έτσι, να της πει, μην το κάνεις, κορίτσι μου αυτό, διότι ήμουν εγώ ο ΜΙΣΤΕΡ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ του  Σάββα. Κι έπαιρνα και μισθό, όταν εσύ έψαχνες το δίφραγκο με το μακαρόνι, σαν όπως και μετά το μαύρισμα αυτού.
Τώρα τι κάνεις;
Κι ο Σάββας από την άλλη στα π@π@ρι@ του.
Δε χτίζει τους δρόμους με τίποτα, γιατί λέει με τέτοιους αντιπάλους, ποιος θα με ξανακερδίσει;
Βέβαια Σάββα και κυρ Σάββα μου κι αφέντη τσουτσουλομύτη, αλλού κοιτούν οι όρνιθες, νεράκι όταν πίνουν...
Στον ουρανό.
Κοίτα εκεί που κοιτάς κι ας ο κίνδυνος είναι αλλού....
Υπάρχει κάποιος εκεί, αντίπαλος σου, που δεν είναι φίλος σου...
Ούτε συνκομματικός σύντροφος σου.....
χαχαχαχαααααα
Και για να μην ξεχνιόμαστε.
Υποψήφιοι Δήμαρχοι Κατερίνης είναι:
ΧΙΟΝΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ
ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ)
ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΝΤΑΝΤΑΜΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΤΣΟΥΠΕΗΣ ΝΙΚΟΣ (ΚΚΕ)