Τετάρτη 17 Απριλίου 2019

ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ ΚΑΙ ΔΑΡΙΒΑΣ, ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ, ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΌ ΤΟ ΤΩΡΑ ΚΟΙΝΟΥ ΑΓΩΝΑ.. (Νο 3)

Ο φίλος μου ο Παναγιώτης Δαρίβας, είναι στο πλευρό μου, από την πρώτη στιγμή που αποφάσισα να διεκδικήσω τον Δήμο Κατερίνης....
Ο δρόμος προς την δικαίωση μου, σίγουρα ενισχύεται και από την αγάπη του φίλου μου Παναγιώτη.
Δημοσιογράφος και Εκδότης της Εφημερίδας "ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ", κάνει τον αγώνα του δίπλα μου ως Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος.
Και όταν του έκανα την πρόταση να είναι μαζί μου, αμέσως μου είπε το ΝΑΙ κι έτσι συνεχίζουμε.
Απλά γιατί κι εκείνος είναι φίλος της αγαπημένης μας φιλοσοφίας...
"ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ"...
ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ ΚΑΙ ΔΑΡΙΒΑΣ, ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ, ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΌ ΤΟ ΤΩΡΑ ΚΟΙΝΟΥ ΑΓΩΝΑ..
Της Κατερίνης του αύριο, που περνάει από το τώρα του ΕΥΓΕΝΙΚΟΥ αγώνα...

Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ