Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΨΕΣ ΣΕ ΕΜΕΝΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΜΑΘΕΣ ΠΩΣ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ...ΒΟΥΝΑ

Ευχαριστώ όλους όσους με γεμίζουν ψέματα..
Μου δίνουν τη δύναμη της αλήθειας.
~~~
Ευχαριστώ όλους εκείνους που δεν έχουν πιστέψει σε μένα..
Μου έμαθαν πως μετακινούνται τα βουνά.
~~~
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με πολεμούν..
Προκαλούν το θάρρος μου.
~~~
Ευχαριστώ όλους εκείνους που ήθελαν να μου επιβάλουν περιορισμούς..
Μου δίδαξαν την αξία της ελευθερίας.
~~~
Ευχαριστώ όλους όσους μου...
έχουν προκαλέσει σύγχυση..
Έχει γίνει σαφής η θέση μου.
~~~
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν εγκαταλείψει..
Μου έδωσαν χώρο για να δημιουργήσω.
~~~
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν προδώσει, όσους καταχράστηκαν τα αισθήματα μου..
Μου επέτρεψαν να είμαι προσεκτικός.
~~~
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν βλάψει..
Με έμαθαν να αναπτύσσομαι μέσα από τον πόνο.
~~~
Ευχαριστώ όλους εκείνους που διαταράσσουν την ηρεμία μου, δημιουργώντας μου προβλήματα…
Μου έδωσαν δύναμη να τα αντιμετωπίζω.
~~~
Ευχαριστώ όλους εκείνους που με έριξαν στο έδαφος..
Μου έδωσαν την ευκαιρία και τη δύναμη να μάθω να σηκώνομαι.
~~~
Ευχαριστώ όλους εκείνους που έχουν κερδίσει εις βάρος μου..
Μου έδειξαν ότι όλοι είναι σε θέση να χάσουν.
~~~
Το πιο σημαντικό… Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με αγαπούν όπως κι εγώ.
~~~
Σας ευχαριστώ.

(Το βρήκα κάπου στο διαδίκτυο και το "έκλεψα" γιατί είναι πανέμορφο και με εκφράζει.... Ζήλεψα αυτόν που το έγραψε και δεν ήμουν εγώ - Δημήτριος Π. Κεραηλίδης)