Κυριακή 19 Μαΐου 2019

Έφυγες αδερφέ για την γειτονιά των Αγγέλων και σκοτείνιασε η Πιερία, σκοτείνιασε η Κατερίνη, ημέρα που 'ναι σήμερα...

Εγώ με τον αγαπημένο Σωκράτη.... Ευχαριστώ για όλα φίλε μου καλέ....
Έφυγες αδερφέ για την γειτονιά των Αγγέλων και σκοτείνιασε η Πιερία, σκοτείνιασε η Κατερίνη, ημέρα που 'ναι σήμερα...
Κυριακή 19 Μαΐου 2019 γράφτηκε το τέλος της δικής σου ιστορίας.
Αυτή την αγαπημένη φανέλα που μου δώρισες τότε, την ημέρα ανόδου του αγαπημένου σου ΑΡΧΕΛΑΟΥ στα μεγάλα σαλόνια του Ελληνικού Χάντμπολ, θα την έχω πάντα στα χέρια μου για να μου θυμίζει εσένα.
Ο Προπονητής, ο Γυμναστής, ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ...
Κι εγώ δίπλα σου να καμαρώνω για το δώρο σου.
ΣΩΚΡΑΤΗ ΣΚΟΥΦΑ, ΓΙΓΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ...
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάσει κι ας ο Θεός μας δώσει δύναμη στους δικούς σου, να αντέξουν την φυγή σου.
ΣΠΥΡΟ, ΑΔΕΡΦΕ ΚΙ ΑΔΕΡΦΕ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ ...ΔΥΝΑΜΗ!
ΜΑΓΔΑ, ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ ....ΔΥΝΑΜΗ!
ΣΩΚΡΑΤΗ, ΚΑΛΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.

Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Δημοσιογράφος - Γυμναστής