Πέμπτη 20 Αυγούστου 2020

ΠΑΡΚΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ: "ΚΟΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΛΕ ΜΟΥ "ΚΟΥΚΟ" - ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΤΙΣΜΕΝΟ, ΜΗ ΤΟ ΓΚΡΕΜΙΖΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ...ΨΗΛΩΣΕΙΣ"

Τόσο ρε παιδιά μείωση αξίας στο ΠΑΡΚΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ;
Όλο κάτω και πιο κάτω.
Πιο κάτω γίνεται;
Βέβαια, κάτω από τις εποχές ΠΑΡΚΟΥ του ΑΜΟΙΡΙΔΗ δεν γίνεται.
Οπότε...
Ότι έκανε ο ΧΙΟΝΙΔΗΣ, ο ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ πάει να το πετάξει στα σκουπίδια.
Και τώρα;;;
Τώρα ετοιμάζει κι άλλα.
Μετά το ξέσκισμα του ΠΑΡΚΟΥ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, έρχεται κι άλλος ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ.
Έτσι μου κελάηδησε ένα πουλάκι.
Φάλτσα.
ΚΟΥΚΟ ΜΟΥ ΚΑΛΕ ΜΟΥ "ΚΟΥΚΟ" - ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΤΙΣΜΕΝΟ, ΜΗ ΤΟ ΓΚΡΕΜΙΖΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ...ΨΗΛΩΣΕΙΣ.
Άρα;
Άσε μας να χαιρόμαστε το ΠΑΡΚΟ Μας και να δεις.
Ο Θεός θα στο γυρίσει.
Γιατί το Πάρκο έχει να κάνει με παππούδες, παιδιά, γιαγιάδες, ανήμπορους και φουκαράδες.
Άρα;;;
ΑΣΤΟ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΠΟΝΑΕΙ.

Ker@ilidis