Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020

ΤΙ "ΠΡΩΗΝ" Ή "ΝΥΝ" ΒΡΕ ΘΩΜΑ ΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ, ΚΑΘΩΣ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ...ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ


Θωμάς Αναστασιάδης
Π. Πρόεδρος

<<Σήμερα έκλεισε ένας κύκλος της ζωής μου, ως Πρόεδρος του Μ.Σ Γανόχωρας. Τέσσερα χρόνια, πολλές θετικές αναμνήσεις και ελάχιστες αρνητικές.
Θέλω να ευχαριστήσω τους συγχωριανούς μου και όλα μέλη του Θρακικού Γανόχωρας που μου... εμπιστεύθηκαν για 2 θητείες τα ηνία του ιστορικού μας συλλόγου. Θέλω φυσικά να ευχαριστήσω τους συνεργάτες - μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων που εργαστήκαμε σκληρά όλο αυτό το διάστημα.
Δεκάδες επιτυχημένες εκδηλώσεις, ανακαίνιση κτιρίου, εξωστρέφεια, πολυπληθή τμήματα, οικονομική άνθιση είναι ορισμένα από τα θετικά της θητείας μας.
Εάν όμως είναι να ξεχωρίσω κάτι από αυτή την εμπειρία των τεσσάρων ετών ως Πρόεδρος είναι η δημιουργία της προτομής του Μητροπολίτη Τιμόθεου, του ανθρώπου που έφερε τους παππούδες μας στο σημερινό τόπο στον οποίο δημιουργήθηκε η Γανόχωρα καθώς και η σύλληψη της ιδέας και η οργάνωση του γνωστού πλέον ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ που ένωσε διαφορετικές φυλές σε έναν κύκλο. Αυτές είναι για εμένα οι σημαντικότερες τομές της θητείας μας, καθώς αυτές θα υπάρχουν και μετά τον θάνατό μας.
Ο Θρακικός Γανόχωρας έχει πλέον νέο Διοικητικό Συμβούλιο και θα είμαι δίπλα ως απλός εθελοντής, σήμερα, αύριο, πάντα>>!

PIERIA-GR Ο Θωμάς Αναστασιάδης, διεκδικεί τον τίτλο του Mr ETHELONTIS εν Πιερίει. Γιατί κι ως Πρόεδρος ήταν ένας τεράστιος ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ. Και τώρα, που αποχωρεί, με τόσο ψηλά τον πήχη, θα είναι δίπλα στο νέο Δ.Σ. Το μάθημα βέβαια που μας δίνει, είναι το "ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ" όπου, ή απ' όπου κι αν προέρχεται. Καλή ξεκούραση αδερφέ Θωμά, που δεν το βλέπω βέβαια, γιατί είσαι ανήσυχο πνεύμα και δυναμική παρουσία πλέον στα κοινά, που ήρθε για να μείνει...

Δημήτρης Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος