Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

BIZIM HARIS - Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΧΑΡΗΣ ...ΚΡΕΟΠΩΛΙΔΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Bizim Haris, ή αλλιώς ο Δικός μας Χάρης....

Να τι έγραψαν οι Τούρκοι δημοσιογράφοι, περί του Δικού τους Χάρη, της Γαλατάσαράι....Κι ήρθε εδώ.
Και πρόσφερε.
Και ο τόπος μου, είναι γεμάτος από παιδιά του.
Που τα έμαθε ποδόσφαιρο και τα έμαθε και να είναι άνθρωποι.
Που τον αγαπούσαν πολύ.
Που τα αγαπούσε πολύ.
Ο Δικός μας Χάρης...
Ο Δικός μας θειοχάρης!!!!!
Ο θειοχάρης ο Κρεοπωλίδης, που οι φωνές του ακόμα ακούγονται εκεί, στο γήπεδο του Πιερικού, για να φτάσουμε από το τότε στο τώρα του Πιερικού Ποδοσφαίρου.
"Νταντάκο, Πελέ α ίνεσαι; Σκατά α ίνεσαι Νταντάκο" φώναζε πειράζοντας τον Βασίλη Δαδάκο, που έκανε τα ζογκλερικά του, εκεί στο ζέσταμα πριν την προπόνηση, και τα παιδιά γέλαγαν.
Κι ο θειοχάρης συνέχιζε, να τους διορθώνει, να τους φτιάχνει, να δημιουργεί ΑΘΛΗΤΕΣ.
Και ΠΙΕΡΙΚΟ, που έγραφε ιστορία.
Κι εγώ ήμουν από τους τελευταίους που του έκανα συνέντευξη, και που όταν μιλούσε για τον Πιερικό δάκρυζε και όταν μιλούσε για τον Πόντο, επίσης τρέχανε νερό τα μάτια του.
Εκεί στο κρεβάτι του πόνου, στο σπίτι του στα Ευαγγελικά της Κατερίνης. Που το υλικό, δυστυχώς, δεν το έχω στα χέρια μου, όμως η μνήμη και τα λόγια του, είναι ακόμα χαραγμένα εντός της ψυχής μου.
Να πως φτάσαμε να δίνουμε τόσους ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο κι ας μην ο Πιερικός είναι εκεί που θα έπρεπε να είναι.
Στην Α' Εθνική....

Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος