Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020

ΙΣΩΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ - ΤΙ ΦΟΒΕΡΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Δ. ΜΟΡΦΑΚΙΔΗΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ;

Εγώ χαίρομαι όταν η Αντιπολίτευση στην Κατερίνη, είναι πραγματικά αντιπολίτευση.
Που δυστυχώς, από εποχής ΣΑΒΒΑ ΧΙΟΝΙΔΗ όταν ήταν απέναντι στον ΓΙΑΝΝΗ ΑΜΟΙΡΙΔΗ, έχουμε να δούμε αξιωματική αντιπολίτευση της προκοπής.
Τώρα;;
Ένα τίποτα με μπόλικο καθόλου.
Και ξέρετε γιατί;
Επειδή όλα τα παιδιά της αντιπολίτευσης μπαίνουν στην σειρά μήπως και γίνουν στελέχη της μόνης ομάδας η οποία σίγουρα θα κατέβει στις επόμενες εκλογές - εκτός ΚΚΕ βέβαια...
Όλοι οι υπόλοιποι, περιμένουν ένα νεύμα του ΚΩΣΤΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ, για να πάνε κατά εκεί, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, που βέβαια κάνουν αντιπολίτευση, αλλά...
Αλλά μεμονωμένα...
Θα μου πεις.
Τι να πει ο ΘΑΝΑΣΗΣ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ όταν έκανε διοίκηση σχεδόν σε όλες της θητείες του Σαββούλη;
Τι να πει ο ΣΑΒΒΑΣ ΧΙΟΝΙΔΗΣ, όταν ως Βουλευτής, έχει εκλογές νωρίτερα από τις δημοτικές;
Τι να πει ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΝΤΑΜΗΣ, όταν είναι διοίκηση με τον Δήμαρχο;
Άρα;
Φουκαρά Κατερινιώτη, εδώ και πάνω από 15 χρόνια, ζεις έναν δήμο Μονοκρατορικό....
Τον Δήμο του ΔΗΜΑΡΧΟΥ...
Όλα τα άλλα είναι απλές οδοντόκρεμες.
Κι έρχομαι στην ταμπακιέρα.
Χτυπούμε όλοι έναν Αντιδήμαρχο, που έκανε το λάθος να κάνει ότι όλοι οι προηγούμενοι.
Να στηρίζει, θέλει δε θέλει τον Δήμαρχο του.
Τι διαφορετικό έκανε ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΟΡΦΑΚΙΔΗΣ απ΄ τους πρώην;
ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΡΦΑΚΙΔΗ, ΑΠ' ΟΤΙ ΖΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ;;;
Κι αν ξέρει πως είναι λάθος πολλές φορές, δεν πρέπει να στηρίξει τον αρχηγό του; Αυτό κάνει.
Κι αν προσωπικά είχε και κάποια οφέλη, ποιοι άραγε που θήτευσαν ή είναι τώρα, δεν έχουν προσωπικά οφέλη;;;
Ο παπάς δεν ευλογεί πριν τους πιστούς τα γένια του;;;
Εγώ, βλέπω με συμπάθεια ένα παιδί που μπήκε στην πολιτική του τόπου, άσχετα αν διαφωνώ με τον Τρόπο.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Μήπως πρέπει όσοι θήτευσαν στον τόπο μας για πάνω από 10 χρόνια, να πάνε βόλτα τα εγγονάκια τους, ή να απολαύσουν την σύνταξη τους, ή και τη ζωή τους ακόμα;;; Έ Τάκη, Θάνο, Πηνελόπη ή Οδυσσέα μου; Έ Γιώργο μου; Έ καλέ μου φίλε και καλή μου φίλη, που έμαθες να παίζεις δίχως να ...παίζεις;;; Μήπως πρέπει οι παλιοί να αφήσουν χώρο για τους νέους;;; Λέω, μήπως.

Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος