Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2020

Ο "ΓΙΑΤΡΟΥΛΗΣ" ΣΑΝ ΧΘΕΣ ΜΑΖΙ ΣΤΟ "EXTRA 3" & ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ - ΣΑΝ ΨΕΜΑ

Σαν ψέματα.
Πάει ο ΓΙΑΤΡΟΥΛΗΣ, ο Ανδρέας Φικιώρης.
Όταν είδα την είδηση, δεν πίστευα στα μάτια μου.
Ήμουν, μαζί του, για 5 τουλάχιστον χρόνια στο ίδιο κανάλι... Στο EXTRA 3 και δεν ξεχνώ, τα πειράγματα του σε εμάς τους αθλητικούς....
Ρε παιχταράδες, τι έγινε; Εσείς δεν θέλετε νερό με όζον, γιατί κάνετε αθλητισμό;
Το θέλετε ρε...
Και γελούσε.
Με εκείνο το χαμόγελο...
Κι εγώ;
Δεν ξεχνώ. Το πώς έμπαινε, περνούσε μπροστά από το γραφείο μου, με πείραζε κι ύστερα, βουρ για το στούντιο του, να γράψει εκπομπή.
Κι εγώ;
Έλεγα τα παιδιά μου - τους βοηθούς μου. Παιδιά, ήρθε ο ΓΙΑΤΡΟΥΛΗΣ, πάτε φέρτε νερό με όζον, τώρα που το μηχάνημα είναι εκεί.
Και ξεδιψούσαμε.
Όμως, πιο πολύ τον πειράζαμε, ή μας πείραζε και γελούσαμε.
Τον έβλεπα προχθές σε κανάλι της Μακεδονίας, πρόσφατο - κι αυτοσαρκαζότανε. Για τα μάγουλα του.
Και τι ροδοκόκκινα που είναι. Και πως ξαναπαντρεύτηκε τη γυναίκα του και το έριξε στην ποιότητα, προτρέποντας μας να ζήσουμε, να κάνουμε το ίδιο.
Και τώρα;
Ο ΓΙΑΤΡΟΥΛΗΣ ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ ΣΤΟ "EXTRA 3", ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ - ΣΑΝ ΨΕΜΑΤΑ.
Θυμάμαι. Του είχα ζήτησει το σταντάκι του να βγαίνω κι εγώ στην εκπομπή μου - οι παραγωγοί φοβόταν να του το πούνε, γιατί εκείνος το λάτρευε... Τον βρήκα.
Γιατρέ - μπορώ να χρησιμοποιώ το σταντ σου; Κι εκείνος με το πλατύ του χαμόγελο.
Παιχταρά αθλητικέ, δεν παίρνεις και το μηχάνημα μου, να πουλάς νερό με όζον, αντί να λες τις μπούρδες για τα @#@#ποδοσφαιρικά σου;;;
Και γελούσαμε...
Ά ρε Γιατρούλη - καλό παράδεισο...

Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος