Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ - ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΚΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ


Κύριε Δήμαρχε Πύδνας Κολινδρού.

ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ – ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ «ΑΔΕΣΠΟΤΑ» ΣΕ ΚΟΡΥΦΩΣΗ.

Επειδή ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι και συνδημότες μας ταλαιπωρούνται από επιθέσεις αδέσποτων σκύλων στην επικράτεια του δήμου μας, κρούω τον κώδωνα του κινδύνου για όλους μας.

Επειδή στην αντίληψη μου υπέπεσε επαναλαμβανόμενο συμβάν σε παιδιά συναδέλφου μου, υπαλλήλου στον Δήμο μας από Σφενδάμη, παρακαλώ να επέμβετε δραστικά, γιατί υπεύθυνος είναι ο Δήμος μας, για ότι ακραίο ή χωρίς επιστροφή.

Συγκεκριμένα πριν τρείς (3) μήνες έξω από το γήπεδο της Σφενδάμης σκυλιά δάγκωσαν τον γιο του συναδέλφου μου. Μετά λίγες μέρες πάλι, και τα ίδια σκυλιά το ξανάκαναν στα παιδιά του αυτή τη φορά. Μετά από τηλεφώνημα του , καταγγελία στην Αστυνομία εκείνοι τον παρέπεμψαν στις υπηρεσίες μας.

Εδώ, θα πρέπει να σημειώσω πως πολλοί κάτοικοι, λίγο μετά επισκέφτηκαν τον Εισαγγελέα για να καταγγείλουν τα επαναλαμβανόμενα αυτά αρνητικά συμβάντα.

Θα μου πείτε τώρα, γιατί κάνω κάτι τώρα και μετά τρεις μήνες;

Να.

Σήμερα, 12 (ΔΩΔΕΚΑ) αδέσποτα, πάλι στο ίδιο σημείο όρμηξαν και πάλι στον γιο του ίδιου συναδέλφου μου.

ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ – Στη Βόρεια Πιερία και ειδικά στην Σφενδάμη, το φαινόμενο παίρνει επικίνδυνες διαστάσεις κι επειδή φοβάμαι τα χειρότερα, παρακαλώ να επιληφθείτε γρήγορα και οι καταγγελίες μου να παραμείνουν καταγγελίες.

Σας ευχαριστώ κι ελπίζω, να μην επανέλθω στο θέμα και να δούμε λύση, κατ’ αρχάς στην Σφενδάμη κι ύστερα σε όλη την επικράτεια του Δήμου μας.

 

Χρήστος Κομπατσιάρης

Πρόεδρος Δημοτικών Υπαλλήλων Πιερίας