Σάββατο 10 Απριλίου 2021

ΟΛΥΜΠΟΣ - ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΒΓΑΖΕ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, ΟΜΩΣ...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ...
ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ
Του Δημήτρη Π. Κεραηλίδη
ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΑΠΡΙΛΗ 2021 - ΕΝΤΑΥΘΑ
  • Άντε με τα ΣΕΛΦ ΤΕΣΤ στα σχολεία.
  • Πολλά τα ερωτηματικά - λίγες απαντήσεις.
  • Πάλι Μπάμπης ο φλου... Δηλαδή, τι θα γίνει αν κάποιος γονιός δεν ξέρει να βοηθήσει το παιδί; Κι ύστερα, τι θα κάνουν με τα απόβλητα; Τι θα γίνει μετά το εμβόλιο; Που θα τα πετούν; Κι ύστερα; Για 3 βδομάδες, γιατί ανοίγουν τα σχολεία;
  • Κι ύστερα;;;
  • Χαμός; Ο κόσμος δίνει τις δικές του εξηγήσεις.
  • Ας πούμε: Η κυβέρνηση θέλει να πουλήσει εμβόλια. Η κυβέρνηση βιάζεται. Η κυβέρνηση δεν ξέρει τι λέει, μια καλή η μάσκα, μια όχι. Μια τα μεγάλα παιδιά δεν μαζεύονται και θα ανοίξουν τελευταία, μια τα καλούμε πρώτα. Μια το μαύρο, μια το άσπρο.
  • Χαμός.
  • Πάμε στα δικά μας;
  • Τι έχουμε μετά το βαθύ κόκκινο; Το κόκκινο. Και μετά το κόκκινο;;;;
  • ΤΟ ΡΟΖ.... ΧΑ ΧΑ ΧΑ
  • Για την Πιερία μιλώ.
  • Κι ύστερα; Η ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ, ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ.
  • Που καταφέρνουν να έχουν τον κόσμο σε πλήρη ευδαιμονία.
  • Που ο κόσμος εδώ είναι σε χρυσή ζωή.
  • Χρυσή ζωή ή χρυσό κλουβί;;;
  • Κλουβί;;;
  • Θα μου πεις, ποιος είσαι εσύ που θέλεις Πιερία διαφορετική της Ελλάδας;
  • Πιερία είσαι ίδια με την Ελλάδα...
  • Ότι πολιτικούς έχεις εκεί, τέτοιους έχεις και εδώ.
  • Κι ύστερα;
  • Πολιτικοί είστε ο καθρέφτης μου - σαν τα μούτρα μου.
  • Εγώ δεν τους ψήφισα;
  • Ξέρεις κάτι ρε φίλε;
  • Θέλω τον Όλυμπο να είναι η ναυαρχίδα της Πιερίας, για τον Τουρισμού.
  • Μπορεί να γίνει;
  • Όχι βέβαια - και ξέρεις γιατί;
  • Επειδή τόσα χρόνια παλεύουμε, ήμουνα νιος και γέρασα.
  • Δεν το είδα, δεν θα το δω κι ούτε τα παιδιά μου θα το δουν.
  • ΟΛΥΜΠΟΣ - ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΒΓΑΖΕ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, ΟΜΩΣ...
  • Δεν το έζησα, δεν το ζω, και δεν θα το ζήσω, γιατί είμαι μέτριος και μέτριους ταγούς βγάζω.
  • Για να μην το πάω χαμηλότερα.
  • Πάω στα ομορφότερα.
  • Η δική μας Νόποη εκ του Κορινού, ετοιμάζει κάτι μεγάλο...
  • ΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ Η ΝΟΠΗ ΝΑΒΡΟΖΙΔΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΚΟΡΙΝΟ, ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΗΣ;;;
  • Να ξέρετε, πως η Νόπη ετοιμάζεται και ετοιμάζει...
  • Ωραία πράματα...
  • Η πρώην Δημοτική Σύμβουλος που άφησε το στίγμα της στο ΔΣ της Κατερίνης, τώρα "παίζει" στον τομέα της. Κι ετοιμάζει κάτι καλό. Κάτι δυνατό.
  • Απλά κάντε υπομονή, γιατί το καλό πράμα αργεί να γίνει...
  • Αυτά και συν Θεώ πορεία ...πορεία Θεού!
ker@ilidis