Κυριακή 25 Απριλίου 2021

Ο ΠΑΠΑ ΘΟΔΩΡΟΣ ΚΥΡΑΪΛΙΔΗΣ, ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΣΕΒΑΣΤΗΣ "ΤΡΙΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ" - Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ



ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ

Γράφει, υπογράφει και δεν αντιγράφει...

ο Δημήτριος Π. Κεραηλίδης

Αγαπημένο μου ημερολόγιο...

  • Και οι βανδαλισμοί στο ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ συνεχίζονται...
  • ΟΙ ΒΑΝΔΑΛΟΙ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΑΝ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - Νο 2!
  • Διάβασα και είδα και πάλι στο Φου Μου του Διευθυντή του Σχολείου Γιώργου Βαρδακώστα και κατέληξα - δεν έχει γιατρειά.
  • Όχι γιατί θα πάψουν να υπάρχουν αυτά τα παλιόπαιδα, αλλά γιατί εμείς δεν θέλουμε να εξαλείψουμε αυτό το φαινόμενο...
  • ΓΙΩΡΓΟ ΤΖΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ - ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ...
  • Ας πάω στα άλλα μας, τα πιο ωραία...
  • Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει και μπλα μπλα μπλα...
  • Όχι το σπίτι, μα τον δικό μας ιερέα - τον Παπά του Χωριού μου της ΣΕΒΑΣΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ...
  • Έγραψα για άλλους ιερείς και μέχρι τώρα λέξη για τον Παπα Θόδωρο τον Κυραϊλίδη.
  • Τον δικό μου συγγενή, φίλο, καλό ποιμένα.
  • Ο ΠΑΠΑ ΘΟΔΩΡΟΣ ΚΥΡΑΪΛΙΔΗΣ, ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΣΕΒΑΣΤΗΣ "ΤΡΙΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ" - Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ.
  • Είναι άρχοντας ο Πάτερ. Δεν ξεχνώ, τότε που ήμουν παιδί, με έβλεπε, εκείνος με τη Φλορέτα του κι εγώ με τα πόδια και με φώναζε. Λίγα μέτρα από την Εκκλησία είναι το σπίτι του.
  • Έλα Δημητράκη να παίξουμε μπάλα. Πήγαινα. Σήκωνε πάνω τα ράσα κι άρχιζε να παίζει μαζί με μας τα παιδιά μπάλα...
  • Απίστευτος... Κι ύστερα;Προσφορά στο χωριό.
  • Ο Πατέρας του ο Θείος μου, ΠΑΠΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, και ο πάπους του ο ΠΑΠΑ ΚΥΡΙΑΚΟΣ. Που έφερε το χωριό από τον ΠΟΝΤΟ εδώ, στα μέρη μας.
  • Είμαστε παπαδόσογο - όμως πλάκα πλάκα πάντα έλεγε για εμάς τους Κυραϊλιδαίους, αλλά δε θα σας πω τι. Να τον ρωτήσετε. Εγώ απλά πάντα ήθελα να του πω, Πάτερ, ευχαριστώ για όλους εμάς για την προσφορά σας επί ΤΡΕΙΣ ΓΕΝΙΕΣ ΙΕΡΕΩΝ στη Σεβαστή...
  • Πάτερ, άντε να γλεντήσουμε την Πρωτομαγιά, επάνω στο Λόφο της Σεβαστής, τι λες;;;
  • Εγώ, ο Σόλων, ο Κυριάκος, ο Ηλίας και τ' άλλα παιδιά, θα είμαστε εκεί, να σε περιμένουμε....
  • Σεβασμιότατε Γεώργιε της Πιερίας, τα μάτια σου στο χωριό μου την Σεβαστή...
  • Πάω στα του οικοπέδου που πωλείται στην Παραλία, γεωγραφικό τεμάχιο Καλλιθέας.
  • Ξέρω, λέτε πως κάτι παίζει εκεί....
  • ΟΙ Κάτοικοι της Καλλιθέας ξεσηκώθηκαν.
  • Όμως, ρε σεις, να σας πω κάτι;;;
  • ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ ΕΝΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟ, ΕΒΓΑΛΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΕΝ ΤΕΛΕΙ;;;
  • ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ ΕΝΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟ, ΕΒΓΑΛΑΝ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΝ;;;
  • Εγώ κάτι τέτοιο βλέπω να παίζει - τι λες ΕΥΑΓΓΕΛΕ ΚΗΠΟΥ;;;
  • Φώντα Μπαραλιάκο παίξε μπάλα με τα οικόπεδα στην Παραλία, γιατί την έβαψες.
  • Σε σένα ΆΝΝΑ ΜΑΝΗ, θα πω, να μας πεις τι ακριβώς εννοούσες για τα οικόπεδα της Παραλίας το βράδυ του Δημοτικού Συμβουλίου.
  • Κουκοδήμο, πες αλεύρι;;; Ο "έτσι" σε γυρεύει....
  • Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΑΠΕΘΑΝΕΝ ΖΗΤΩ Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ....
  • Αλλάζω επίπεδο - ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΡΑΓΚΑΣ, ετοιμάζει στην ΠΙΕΡΙΑ κάτι άλλο...
  • Έκπληξη: Ποιος θα είναι ο εκλεκτός του Τράγκα στο Δρόμο για τη Βουλή;
  • Γιατί το νέο αυτό κόμμα, θα στείλει βουλευτή της Πιερίας (4η έδρα) στην Αθήνα, να το δείτε... Όνομα που δεν το περιμένετε...
  • Αυτόν που δεν τον θέλουν με τίποτα στα κοινά... Όμως, στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό.
  • Τι; Ποιος είναι;;; Μπα. Δεν το λέω... Για να έχουμε συνέχεια.
  • Καλή Ανάσταση Πατρίδα και καλή λευτεριά...
Ker@ilidis