Κυριακή 18 Απριλίου 2021

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ (;) - ΧΑΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ, ΣΤΑ ΠΑΡΚΑ, ΠΑΝΤΟΥ - ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΧΑΒΑ ΣΑΣ...


ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ
Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα ΚΥΡΙΑΚΗ 18 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021...
  • Έρχομαι με δεύτερη στήλη σήμερα, τώρα...
  • Μόλις πριν λίγο φίλος μου, μου έστειλε φωτογραφία απ' το κέντρο.
  • ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΩΡΕ - ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΚΛΕΙΝΕΤΕ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ...ΜΠΟΡΕΙΤΕ;;;
  • Δεν το 'χετε μωρέ.
  • Μια μέσα, μία έξω. Μια ΛΟΚ ΝΤΑΟΥΝ μια ανοίγω.
  • Μια δε μου κάνουν τα μεγάλα των ΛΥΚΕΙΩΝ ΕΞΩ, γιατί είναι ατίθασα και την άλλη μόνο τα μεγάλα και τα μικρά μέσα.
  • Μπορείς ρε να κλείσεις τους νεολαίους μέσα; Χαίρομαι πράγματι αυτά τα παιδιά. Μακάρι να ήμουν 15, 18, 21, 24 και να δείτε τι θα έκανα. Όχι μόνο έξω, μα και θα έκανα και χαμό!!!
  • Τι παιδιά θέλουμε μωρέ; Εγώ θέλω παιδιά τέτοια, ανήσυχα και όμορφα, ενώ εσείς θέλετε παιδιά κοιμισμένα....
  • Έλεος μωρέ... Μας δουλεύετε;;;
  • Κι ο κόσμος όλος έξω. Κοιτάξτε την φωτογραφία και θα πείτε...
  • ΧΑΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ, ΣΤΑ ΠΑΡΚΑ, ΠΑΝΤΟΥ - ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΧΑΒΑ ΣΑΣ...
  • Πείτε μου ρε σεις ποιος ο ρόλος της ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ;
  • Να μας προστατεύει από τους κακούς.
  • Όχι να μας κυνηγάει αν καθόμαστε στα παγκάκια, αν φοράμε μάσκες, αν έχουμε στείλει μήνυμα. Έλεος...
  • Και την Αστυνομία την κάνατε δική σας εισπρακτοροεφορεία....
  • Εισπράκτορες και εφορειακοί που μαζεύουν πρόστιμα.
  • Όχι κυνηγοί του κακού.
  • Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ...ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ!
  • Αμήν...
  • ΥΓ: Και μη μου πείτε πως ξεσηκώνω τα παιδιά... Εγώ είμαι με την τάξη. Δεν τα ξεσηκώνω εγώ και εμείς. Μα εσείς, με τις αστοχίες σας, ώ της Ελλάδος Πολιτικοί...

Ker@ilidis