Κυριακή 9 Μαΐου 2021

<<ΔΕ ΜΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΑ ...ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - Ώ ΤΙ ΟΝΕΙΡΟ ΡΕ ΣΑΒΒΑ ΧΙΟΝΙΔΗ ΚΙ ΑΥΤΟ;;;

Σάββα, γιατί φοράς τέτοια γυαλιά; "για να τον βλέπω καλύτερα"


 ΣΤΗ  ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ  

Γράφει, υπογράφει και δεν αντιγράφει ο Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης

Αγαπημένο μου ημερολόγιο...

  • Αδέρφια μου, είδα πριν λίγο ένα όνειρο - όνειρο ήταν κι όχι εφιάλτης...
  • Αφορά στον τόπο μας... Στην Πιερία μας - Στην Κατερίνη μας...
  • Είδα λέει, πως ο εν ενεργεία Βουλευτής μας και πρώην Δήμαρχος Κατερίνης για 12,5 χρόνια, έβαλε όπισθεν και πήγε για υποψήφιος Δήμαρχος ξανά.
  • Τι; Και που το νέο;;; Αφού είναι αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης... Να...
  • Όντας τώρα Βουλευτής εν ενεργεία, δεν πρέπει, ή οι λογικές δε λένε πως θα κατέβει ξανά στις επερχόμενες Βουλευτικές, μαζί με τους άλλους δυο εν ενεργεία, να διεκδικήσει την παραμονή του στα βουλευτικά έδρανα;;;
  • Έτσι δεν γίνεται;;; Ναι, έτσι...
  • Να η διαφορά...
  • Στο όνειρο μου είδα το εξής.
  • Πως ο ΣΑΒΒΑΣ ΧΙΟΝΙΔΗΣ και ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ, ενώ ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ περιμένουμε να προκηρύξει εκλογές, δεν δέχεται να είναι στο ψηφοδέλτιο της ΧΡΥΣΗΣ ΕΞΑΔΑΣ των ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΙΕΡΙΑΣ...
  • Και εν όψη αυτών των εκλογών και μέχρις να έρθουν, που όπως λένε κάποιοι θα πάνε μέχρι το 2023;
  • Τι έκανε;;;
  • Πήγε στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, εκεί στο άγαλμα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, που αυτός έφερε εν μια νυκτί και μας μάζεψε όλους...
  • Να κάνει μια μεγάλη δήλωση - κι ενώ βέβαια ο Πρωθυπουργός θα τον έχει υποχρεωτικά στους Χρυσούς Έξι...
  • Μας μάζεψε ΕΚΕΊ κι ήμασταν κοντά ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ εκ Κατερίνης και είπε...
  • ΦΩΝΤΑ ΜΠΑΡΑΛΙΑΚΟ, ΑΝΝΑ ΜΑΝΗ και λοιποί, παραιτούμαι υπέρ σας και σας στηρίζω. Εγώ;;;
  • ΕΓΩ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΧΩΡΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΔΙΧΩΣ ΑΓΩΝΑ...
  • Όταν κι όποτε γίνουν... Και μέχρι τα τότε;;;
  • Θα κάνω ότι έκανε κι ο νυν Δήμαρχος Κατερίνης...
  • Θα παίρνω τα λεφτά για Βουλευτής, δεν θα εκτελώ χρέη Βουλευτή, θα κάνω αντιπολίτευση στον Κούκο...
  • Μόνο αντιπολίτευση...
  • Κι επειδή ξέρετε πως εγώ ΞΕΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, θα δείτε τι θα γίνει... Θα γίνει της κακομοίρας.
  • Μη κοιτάτε που ήμουν μουγγός μέχρι τα τώρα, διότι έπρεπε να δω αν μου γουστάρει η Βουλή. Τώρα δε μου γουστάρει. Μου γουστάρει περισσότερο η Πόλις μου που δυστυχώς την άφησα σε ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΧΕΡΙΑ.
  • Η Αντιπολίτευση είναι σαν το ποδήλατο και το άλλο (μπιρμπίλωμα) που δεν ξεχνιούνται ποτέ - άλλωστε ξέρετε πως η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ όλων των εποχών, ήταν τότε από μένα στον ΑΜΟΙΡΙΔΗ που με έκανε και ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
  • Θα πλερώνομαι λοιπόν για μήνες όπως έκανε ο νυν Δήμαρχος τότε, ως Βουλευτής και ...κλεφτοπόλεμο, σαν όπως εκείνος μου έκανε τότε...
  • Και θα τον κερδίσω, γιατί;;;
  • ΜΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΑΤΕΡΙΝΗ (ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ) ΜΕ ΕΙΧΕ, ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΟ... ΘΑ ΞΑΝΑΒΓΩ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.
  • Άλλωστε ο νυν είναι ΤΡΙΤΟΣ στην Κατερίνη.... Σας θυμίζω. Πρώτος ΣΑΒΒΑΣ ΧΙΟΝΙΔΗΣ στο κέντρο πόλεως - Δεύτερος Γιώργος Νταντάμης και Τρίτος ο νυν Δήμαρχος Κούκος. Και μας διοικεί ο Τρίτος...
  • Που τον έβγαλαν τα χωριά της Κατερίνης.
  • Που βέβαια τώρα την έκαναν από αυτόν. Με πρώτο και καλύτερο τον Κορινό, που δεν θέλει να ακούσει το όνομα του...
  • Άρα;;;
  • Ξεκινάω ως Βουλευτής, να γίνω ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ...
  • Ώ ρε Όνειρο που είδε ο Κεραηλίδης, έτσι;;;
  • Και ξέρετε κάτι; Από κάτω στην ομιλία του είδα και την ΠΙΠΙΤΣΑ και τον Γ@ΒΡΙΔΗ και τον ΤΣΟΥΚΑΝΗ και τον ΜΑΚΡΙΔΗ και όλους όσους ήταν μαζί του και τώρα δεν είναι, κι αύριο θα ξανά είναι....
  • Είδα και τους μισούς που ήταν με τον ΚΟΥΚΟ, εκεί, να χειροκροτούν ένθερμα...
  • Κράτα αυτό φίλε αναγνώστη. Ο σημερινός Δήμαρχος για τέσσερα χρόνια ήταν Βουλευτής, δίχως να είναι κι έκανε δημοτικές εκλογές ενώ ήταν Βουλευτής, με τα καλά του Βουλευτικού γραφείου και τα μισθά και τα στελέχη και τα γραφεία και τα έτσι και τα αλλιώς.
  • Τα οποία σήμερα εγώ τα έχω...
  • Άρα; Θα τον κερδίσω κι Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν  είπε ο Σάββας και κυρ Σάββας κι αφέντης τσουτσουλομύτης.
  • Κι ενώ περίμενα να ξυπνήσω, το όνειρο συνέχισε.
  • Κι έγινε εν τέλει ο Βουλευτής από Βουλευτής ...Δήμαρχος κι ο πρώην Βουλευτής που είναι Δήμαρχος έγινε πρώην Δήμαρχος και πρώην Υπουργός!
  • Κι ύστερα ξύπνησα χειροκροτώντας....
  • Ρε τι όνειρα που βλέπω...
  • Καλημέρα σας...
Ker@ilidis