Σάββατο 7 Μαΐου 2022

ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ Α. ΜΑΝΩΛΑ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΣΦΑΛΑ ΣΤΙΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ

Λες ρε φίλε να έκανα λάθος;
Πολλές φορές δεν μας πιάνει η αυτοκριτική στην κριτική μας;
Για την κριτική μας;
Και...
Και εγώ το ένιωσα όταν ένας καλός μου φίλος, δάσκαλος μου, αγαπημένος άνθρωπος σε όλους μας, με μάλωσε.
Μου είπε: Δημήτρη αδικείς με τις κριτικές σου εξ αρχής τον Δήμαρχο Πύδνας Κολινδρού Αναστάσιο Μανωλά.
Κι εγώ επειδή τον Κώστα τον αγαπώ και σέβομαι τις απόψεις του, έκανα αυτοκριτική.
Και λέω, μήπως τον αδίκησα;
Λέτε να κάνει πράματα καλά Ο ΤΑΣΟΣ Ο ΜΑΝΩΛΑΣ, Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ κι εγώ να μην τα ξέρω;
Ωραία...
Από σήμερα θα αρχίσω να ρωτώ, να μαθαίνω, να επικοινωνώ και να ψάχνω για το τι κάνει στην δύσμοιρη Βόρεια Πιερία μας...
Δήμαρχε, αν μπορεί κάνε πολλά και περισσότερα, καλά και καλύτερα, τα αξίζουν εκεί οι κάτοικοι, γιατί χρόνια έχουν πόνο από τους μέτριους και κάτω πολιτικούς τους...
Έχει χρόνο να επανορθώσεις ή να γίνεις καλύτερος...

Ker@ilidis