Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022

"Ο ΘΕΟΣ ΑΣ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΤΑΚΗ", ΣΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΟΥ...

Ο δάσκαλος του στο καράτε, ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΤΑΥΡΙΑΝΙΔΗΣ, του γράφει ένα γλυκό και πανέμορφο σημείωμα.
Μιλώ για τον αδικοχαμένο δικηγόρο ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΑΚΗ, που μας άφησε τόσο ξαφνικά.
Να τι έγραψε ο δάσκαλος:
Στη φωτογραφία ο ΣΤΑΥΡΟΣ και τα  ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ τότε - στον κόκκινο κύκλο ο ΤΑΚΗΣ ΓΑΚΗΣ
<<Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή σου Τάκη!!!
Εγώ έτσι θα σε κρατήσω στο πνεύμα μου και στην καρδιά μου...(πριν 40 χρόνια), όταν ως μαθητής μου και φοιτητής ακόμα της νομικής στο Αριστοτέλειο, είχες δημιουργήσει το πρώτο τμήμα καράτε του πανεπιστημίου>>,

ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΤΑΥΡΙΑΝΙΔΗΣ
Δάσκαλος Καράτε

Σταύρο μου, ξέρω πως είχες μαζί σου καλά παιδιά. Κι ο Τάκης ήταν ένα από αυτά.
Ο ΘΕΟΣ ας αναπαύσει πλέον την ψυχούλα του, γιατί τελευταία το παιδί αυτό, πονούσε και....

ker@ilidis