Τρίτη 23 Αυγούστου 2022

Ά ΡΕ "ΒΑΖΕΧΑ" - ΌΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟ, ΤΙ ΝΑ ΘΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΡΕ ΣΒΟΡΩΝΙΩΤΗ;

Με τέτοιο διαμάντι πρόεδρο, τέτοια τεφαρίκια φυτώρια φτιάχνεις.
Έτσι δεν είναι Βαζέχα κι αδερφέ μου;;;;
Με πρόεδρο τον ΧΡΗΣΤΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ τι να θες παραπάνω ρε φίλε;
Άλλωστε όσο ο "ΒΑΖΕΧΑ" είναι εκεί, άλλος δεν παίζει να παίξει για Πρόεδρος...
Και μιλώ για τον ΣΒΟΡΩΝΟ το όμορφο χωριό της Πιερίας που...
σφύζει από ζωή και πάει παραπάνω συνέχεια.
Ο Σβορώνος μωρέ δεν είναι χωριό. Ο Σβορώνος είναι ΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Κι αυτό, με τον ΒΑΖΕΧΑ ΠΡΟΕΔΡΟ τον κάνει μεγαλύτερο.
Όσο για το τι θα κάνει στις εκλογές;;;
ΒΑΖΕΧΑ, ΕΙΣΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ "ΓΑΜΠΡΟΣ" - ΚΑΙ ΜΗ ΔΙΝΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΧΕΡΙ, ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ.
Να σκεφτείς καλά που θα πας τους χωριανούς σου.
Με ποιον.
Οπότε;;;
Αμήν κι αμάν-αμάν!

ΥΓ: Έμαθα να αγαπώ τον Σβορώνο, από τον κολλητό παιδικό μου φίλο τον αείμνηστο ΜΠΑΜΠΗ ΤΡΕΛΛΟΠΟΥΛΟ, που καθόμασταν στο Λύκειο στο ίδιο θρανίο. Τον Μπάμπη τον Ασβέστη, τον αδερφό μου. Κι έτσι; Το χωριό του αδερφού μου και δικό μου χωριό!!!!

Ker@ilidis