Σάββατο 6 Αυγούστου 2022

Ο ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΙΨΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ....ΚΑΛΑ


Ναι, όπως το γράφει ο τίτλος του θέματος μου.
Εγώ (Δημήτριος Κεραηλίδης) και τα τρία μου ανίψια....
Όλα είναι...
Πρώτων μου εξαδέρφων παιδιά...
Εγώ άλλωστε είμαι ο καλός τους θείος.
Πρώτος και καλύτερος ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ γιος του πρώτου εξαδέρφου μου ΚΩΣΤΑ ΚΥΡΑΪΛΙΔΗ.
Δεύτερος δίπλα μου ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ, γιος της πρώτης μου εξαδέρφης της ΓΕΝΟΒΕΦΑΣ ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ...
Τρίτος στα δεξιά άκρη, ο ΚΩΣΤΑΣ, γιος του πρώτου μου άλλου εξαδέρφου ΓΙΑΝΝΗ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗ...
Είμαστε μια ευτυχισμένη οικογένεια.
Κοιτάχτε χαμόγελα και θα καταλάβετε...
Ο Χρυσόστομος, πρώτος στα κοινά...
Ο Γρηγόρης αρχηγός σε μια σούπερ αναπτυσσόμενη εταιρεία την ΜΥ ΜΑΧ ΡΕΤ, εταιρεία ζοωτροφών.
Και ο Κώστας, ένας επιτυχημένος Πολιτικός Μηχανικός, που και ως Εργολάβος πάει εξαιρετικά...
Στο χώρο του κι αυτός πρώτος.
Όσο για μένα;
Τους καμαρώνω...

Ker@ilidis