Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2022

Ο ΚΟΥΚΟΣ "ΠΕΤΑΕΙ" ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ - ΑΨΟΓΟΣ, ΕΝΩ ΟΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ;;;

Τουλάχιστον στο θέμα "κόσμια συμπεριφορά" ο Κούκος παίρνει ΑΡΙΣΤΑ
Ξέρεις τι είναι να είσαι σκληρός πολιτικά, αντιπολιτευτικά, κόσμια απέναντι σε έναν πολιτικό, κι εκείνος να σε....
Να σου φέρεται άψογα και κόσμια και ως ΚΥΡΙΟΣ και οι γύρω του, τα παράσιτα, οι κηφήνες, οι σκνίπες, να μη σου μιλούν;
Ναι.
Εγώ τον βλέπω έξω, μου φέρεται άψογα. Είναι ΦΙΛΟΣ όπως ήταν πάντα. ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ.
Γιατί άλλο η φιλία και άλλο οι πολιτικές.
Εγώ διαφωνώ με τις πολιτικές του και ειδικά αυτού του τύπου των ανθρώπων που ζουν γύρω του.
Ας πω παράδειγμα.
Βρίσκω κάποιον δικό του έξω από το Δημαρχείο του.
Που είσαι βρε, του λέω... Σαν όπως πάντα, με γλυκύτητα.
Κι εκείνος γεμάτος ειρωνεία, δίχως καν να με κοιτάξει - δε βλέπεις;;; Αγενέστατα.
Αυτός που κάποτε ήταν ΣΟΥΠΕΡ μαζί μου, όταν εγώ τα έλεγα όπως ήθελε.
Τώρα;;;
Άλλο περιστατικό.
"Φίλοι/συγγενείς" δεν μου μιλούν, γυρίζουν το κεφάλι αλλού όταν με βλέπουν γιατί λέει "χτυπώ τον Δήμαρχο τους".... Αυτοί που όταν ο Κούκος ήταν ΦΙΛΟΣ ΚΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ, εκείνοι όλοι ήταν απέναντι, γιατί ήταν με τον ΕΤΣΙ τον ΤΟΤΕ ΜΕΓΑΛΟ εξουσιαστή κι αντίπαλο μας... Τότε...
Τώρα;
Γελάνε μαζί σας και τα τσιμέντα...
Ο ΚΟΥΚΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΦΕΡΕΤΑΙ ΑΨΟΓΑ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ;;;;
Μέχρι εδώ...
Συνεχίζεται....

Ker@ilidis