Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2022

Γιώτη Πατόζα και ιστορία του Πιερικού μου, έγραψες και "έγραψες" - Ο Ντούμος πρέπει να απαντήσει, δεν είναι εχθρός όποιος ρωτά...

Ο ΓΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΕΞ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΝΤΟΥΜΟΥ;;;
Γιώτη μου έγραψες κάτω από το θέμα που ρωτάει αναγνώστης μου "Γιατί Ντούμε απέτυχες στον Πιερικό" κι εκεί στο Κίτρος κι εσύ:
<<Δεν νομίζω το να παίζει μπαράζ η ομάδα για άνοδο στην πρώτη κατηγορία να είναι αποτυχία Δημήτρη …έτσι να πεις τν νύχτα που το έγραψε… και μην ξεχνάει ο νύχτας ότι είχαμε τν ευκαιρία πέρσι να Σώσουν ομάδα αλλά στα έξι τελευταία ματς δεν σταύρωσαν νίκη και έριξαν τν ομάδα και μν ξεχνάει ο νύχτας ότι το Κιτρος ένα χωριό έπαιζε γ κατηγορία εκεί που έχουν τώρα τον Πιερικό …έτσι να πεις τν ΝΥΧΤΑ και άμα διαβάσει το μνμ θα ήθελα να στείλει προσωπικό μνμ να του τα πω κατ' ιδίαν …αυτα …χρόνια πολλά>>

Γιώτης Κωνσταντινίδης (Πατόζας)
Παλαίμαχος του Πιερικού - Προπονητής ποδοσφαίρου

Γιώτη καλέ μου κι αγαπημένε ΦΙΛΕ και Δόξα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ μου, μην τσιμπάς στα πολιτικά τους.
Έπαιξε ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ με ΝΤΟΥΜΟ Α' ΕΘΝΙΚΗ αφού ξόδεψε πάνω από 6 εκατομμύρια; Και τι με νοιάζει αν του τα φάγανε; Κι ύστερα το ταμπλό τι έγραψε; Το "παρ' ολίγον έγκυος" δεν είναι ...έγκυος!
Κι ύστερα;;;
Θέλει να γίνει ΔΗΜΑΡΧΟΣ;;; Κι αν με τις επιλογές του προσώπων ή πολιτικών αποτύχει, εμένα τι με νοιάζει;;;
Συγνώμη λάθος θα μου πει;;; Ή μου τα φάγανε τα λαμόγια; Ή με κορόιδεψαν τα λαμόγια;
Απ' την στιγμή που ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΤΟΥΜΟΣ έμπλεξε στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ, πλέον θα πρέπει να δώσει απαντήσεις, για την όποια επιλογή του στα κοινά.
ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΠΑΤΟΖΑ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟ ΔΕ ΤΟΥ ΡΟΥΦΗΞΑΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΒΡΙΖΑΝ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ;
ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΚΙΤΡΟΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΟΥΜΟ ΚΙΤΡΙΩΤΗ....

Αυτά και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ....

(Στη φωτογραφία, κάτω κι αριστερά ο Γιώτης από εκείνο τον καιρό που πρόσφερε απόλυτα με τη φανέλα του Πιερικού μας)

Ker@ilidis