Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2022

ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΚΟΥΚΟΔΗΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΣΕΝΑ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΧΙΟΝΙΔΙΟΝ;

ΝΤΟΥΜΕ, ΑΝ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙΣ ΤΟ ΝΕΟ, ΦΕΡΕ ...ΝΕΟΥΣ
Άντε, πες μου ρε Μεγάλε Κουκοδήμε;;; Γιατί εμείς να θέλουμε εσένα ενώ είχαμε τον Χιονίδιον κι αδερφό Δήμαρχο Κατερίνης;;; Τι διαφορετικό έχεις;;; Όμως, να σου πω τι είχες και κέρδισες τότε. Είχες γύρω στους 200 ή 300 ανθρώπους ολοκαίνουργιους ή λιγότερο στο ψηφοδέλτιο σου τότε. Κι έτσι έγινες Δήμαρχος. Μπερδεύτηκες. Με Τσιουκάνη, Πιπίτσα, Βαϊνά, Ντόντη, Μπουσνάκη, τι νέο μου φέρνεις; Μήπως με "φτύνεις" στα μούτρα, λέγοντας μου πως εσύ θα έχεις πάλι Χιονίδη που απέρριψες αλλά δια της πλαγίου. Κι ύστερα;;; Έφτυσες στα μούτρα τους 300 υποψήφιους σου, που τους λες δεν κάνετε εσείς και παίρνω από Νταντάμη που βγήκε τρίτος, από Χιονίδη που έγινε δεύτερος κι εσείς που με βγάλατε πρώτο σας έχω γραμμένους εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Άρα;;;
Αν ρε συ θέλαμε ΧΙΟΝΙΔΗ τον είχαμε.
Τώρα να πάω στον ΝΤΟΥΜΟ; Ότι πέταξε ο Κούκος, το μαζεύεις εσύ ρε φίλε Γιάννη; Δεν κατάλαβες πως ο κόσμος θέλει ριζική και εκ βάθρων ανανέωση διοίκησης.
Μάλλον δεν το κατάλαβες.
Μου είπες: Θα πάω και στον "τάδε" πρώην Βουλευτή, γιατί τον έχω ανάγκη.
Όχι ρε φίλε, δεν τον έχεις ανάγκη γιατί εκείνος πλέον δεν έχει την ψήφο ούτε της γυναίκας του. Και ξέρεις κάτι;;; Δεν τον νοιάζει κι όλας. Γιατί; Επειδή ήδη ταχτοποιήθηκε αυτός, τακτοποίησε και τα παιδιά του και τα στελέχη του. Συν το ότι σε έχει γραμμένο και κάνει τον παράγοντα. Αφού δεν το έχει.

Βαριέμαι άλλο ανάλυση της ...ανάλυσης!
Όχι ρε σεις μεταχειρισμένα ανταλλακτικά για πολιτικούς στην Κατερίνη πάλι....
Βαρεθήκαμε και σας βαρεθήκαμε.

Κούκο καλά το πήγαινες μα το έχασες και Ντούμε ως νέος ψάξε το νέο κι άσε τα παλιά στην ανακύκλωση.

ker@ilidis