Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022

ΝΑ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ...ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ "ΚΥΒΕΡΝΑ"

Κάνε Θεέ μου κάτι να σωθεί η ...Πιερία μου από τα "θηρία" της πολιτικής

Έχω πρόταση, για το αύριο στην Κατερίνη.
Για το αύριο στην Πιερία μου.
Ποιο;;;
Να βγάλετε ΔΗΜΑΡΧΟ ή ΝΟΜΑΡΧΗ ή ΒΟΥΛΕΥΤΗ, κάποιον που δεν έχει λεφτά...
Κάποιον που να αγαπά τον τόπο.
Που να πονάει τον τόπο.
Να έχει αγαθές προθέσεις και καλή προαίρεση.
Που δεν θα φύγει από εδώ ποτέ.
Ξέρω τι θα μου πείτε.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟΣ.
Κι επειδή δεν υπάρχει, καλώ κάποιον που έχει ευθύνη απέναντι μας και ζει ανάμεσα μας, να αναλάβει ρόλο διαμεσολαβητή και σωτηρίας της Πιερίας απ' τα "νύχια" των ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΨΗΦΙΣΘΕΝΤΩΝ ΜΕΤΡΙΩΝ που μας κυβερνούν.
Δεν είναι ΜΕΤΡΙΟΙ - είναι ΤΙΠΟΤΕΣ. 

Θέλουμε έναν ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ.


Ποιον εννοώ;;;
Ας το πω...
Εννοώ τον ΔΕΣΠΟΤΗ ΓΕΩΡΓΙΟ Α' της Πιερίας μας.
Είναι ΙΣΟΒΙΟΣ ΗΓΕΤΗΣ και θα είναι μαζί μας, μέχρι ΤΕΛΟΥΣ...
Άρα;;;


Σεβασμιότατε, έχεις ευθύνη να μας σώσεις.
Τελεία και παύλα.
Ανέλαβε ρόλο.

ΦΤΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ...ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ.

ΥΓ: Κι επειδή δεν θα κάνεις τίποτα, τουλάχιστον, ψάξε και δείξε μας τον καλό... Μπορείς.

Ker@ilidis