Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2022

Ο ΚΡΕΩΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΕΧΕΙ "ΚΑΛΑΘΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ" ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ - ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ...ΝΙΚΟ;;;

Πρόεδρε, υποκλινόμαστε μπροστά στην προσφορά του ανώνυμου κρεοπώλη εκεί έξω της γειτονιάς
Επ' ευκαιρίας της γιορτής του ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ σήμερα και σε σχέση με το ότι γιορτάζει ο Νίκος Νατσιόπουλος ο Πρόεδρος των Κρεοπωλών Πιερίας, ας πω και το εξής:
Πως ναι, ο ΚΡΕΟΠΩΛΗΣ της γειτονιάς μου, είναι το αστέρι της ζωής μας, διότι μας δίνει την ενέργεια που πρέπει όταν πρέπει.
Αρκεί να το ξέρουμε και να το απολαμβάνουμε όπως πρέπει.
Ο Νίκος μας λέει πως το καλάθι που μας μπουμπουνάνε οι πολιτικοί της νοικοκυράς, ο τοπικός κρεοπώλης της γειτονιάς, το έχει όλο το χρόνο κι εγώ συμφωνώ.
Και να πω εδώ, πως ενώ δεν είχα τις προάλλες λεφτά μαζί μου, ήθελα κιμά.
Μου έδωσε ο κρεοπώλης της γειτονιάς μου ο ΤΑΚΗΣ Ο ΠΑΤΡΗΣ, κι ακόμα του χρωστώ 7 ευρώ.
Ερώτηση: Θα μπορούσα να πάρω από ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ κιμά δίχως να έχω μαζί φράγκα;;;
Να έχω φάει τα κεφτεδάκια του και ακόμα να μην έχω πληρώσει;;;
Ά ρε ΤΑΚΗ ΦΊΛΕ...
Ά ρε ΝΙΚΟ ΦΙΛΕ...
Όλοι σας εκεί έξω είστε ΗΡΩΕΣ...

ker@ilidis