Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2023

Εσύ Δήμαρχε, έχεις υποχρέωση να είσαι καλός Δήμαρχος, διότι είσαι και δουλευταράς και ...στρατηγός

ΚΑΛΟΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΔΗΜΑΡΧΕ, ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ...ΔΡΟΜΟΥΣ, ΧΩΡΙΑ ΚΑΙ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
Κι επειδή Δήμαρχε το "πάρτι" ξεκίνησε των εκλογών, εκτός από Δήμαρχος Στρατηγέ μου, είστε και ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ
Ήρθε το μήνυμα από τα Βόρεια της Πιερίας.
Για τους αριθμούς των διοικήσεων ΛΑΓΔΑΡΗ, που σε αυτή δίπλα βάζουμε τον αριθμό 22% κι ύστερα του Ανέστη ΜΑΝΩΛΑ, να έχει έναν καλύτερο, τον 93%!
Τι θα πουν αυτά;
Να το μήνυμα που έλαβα από τον Δήμαρχο, γιατί εμένα δε με αφορούν τα ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ, γιατί δεν είμαι λογιστής, όμως με αφορά η ΟΥΣΙΑ που είναι να είναι ΣΤΑ ΣΥΝ ο Δήμος ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ κι ο κάθε Δήμος στον Νομό Πιερίας:
Να τι μου έγραψε ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ κι εγώ;;;

<<Καλησπέρα Δημήτρη. Για να μην χάνεσαι στους αριθμούς 😉 : Το 22% αποπληρωμής των βραχυπροθέσμων υποχρεώσεων της 31-12-2015, έγινε 93% την 31-12-2021 😀>>



Κι εγώ απλά θα πω ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ, καλοί οι αριθμοί και ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ που αποπληρώνεις σε ένα πασοστό 92% τις υποχρεώσεις σου, όμως θέλω τον Δήμαρχο μου στα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΚΕΙ....
ΣΕ δρόμους, πολιτισμό, τουρισμό, χωριά, μάζεμα σκουπιδιών, φωτισμό, αθλητισμό, παιδεία, σχολεία κλπ κλπ.
Όχι στα φαντεζί, μα στα μικρά και ουσιαστικά.
Ο ΛΑΓΔΑΡΗΣ;;;;
ΟΚ Δήμαρχε, στον Καιάδα της πολιτικής - τον έστειλαν οι δημότες.
Εσύ όμως έχεις ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ, να είσαι ΚΑΛΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.

ker@ilidis