Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023

Λέει η Άννα; Κώστα, αν με στηρίζεις έλα την Κυριακή στην "Εκάβη" πρώτο θρανίο, άσε τον Ντούμο και τότε θα σε πιστέψω

Ο ΚΟΥΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΑΝΝΑ ΜΑΝΗ ΚΑΙ ΣΠΥΡΟ ΚΟΥΛΚΟΥΔΙΝΑ
Άννα μου, τι θα κάνουμε με αυτόν δίπλα;;;
Φαίνεται να λέει ο Κούκος, στην Άννα Μάνη.
Για τον Γιάννη Ντούμο.
Τι να κάνουμε ρε Κώστα;;;
Φαίνεται να του απαντά η Άννα.
Κι εκείνος.
Λέω να τον νικήσω, όμως, εσύ τι θα κάνεις; Θα με στηρίξεις να σε στηρίξω;
Να κερδίσω εγώ τον Ντούμο κι εσύ τον Σάββα και τον Φώντα;;;
Άλλωστε και οι δυο είναι απέναντι μου καθώς εγώ έχω τον κουμπάρο μου που πρέπει...
Είδες; Τον διακόπτει η Άννα...
Έχεις τον Κουμπάρο σου τον Σπύρο, άντε εγώ να σε πιστέψω.
Ναι αλλά, της απαντά εκείνος υπάρχει και η ΔΕΥΤΕΡΗ ΨΗΦΟΣ.
Κι εγώ;;;
ΚΑΛΠΑΖΕΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΟΥ.
Και συνεχίζει η Άννα: Κώστα αν με στηρίζεις, έλα την Κυριακή στις 11.30 το πρωί στο Πνευματικό Κέντρο, πρώτο θρανίο και να σε δω να με χειροκροτείς και τι στον κόσμο...
Ουφ τα είπα και ξεθύμανα, αυτό το λέω εγώ...
Και.
Κανένας από τους παραπάνω διαλόγους δεν είναι αληθής.
Συγγραφική αδεία, εγώ τολμώ να κάνω σενάρια, που ίσως επαληθευθούν.
Γιατί πράγματι.
Ο ΚΟΥΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΑΝΝΑ ΜΑΝΗ ΚΑΙ ΣΠΥΡΟ ΚΟΥΛΚΟΥΔΙΝΑ...
Μπορεί;;;

ker@ilidis