Παρασκευή 28 Απριλίου 2023

Με τον Κεραηλίδη, δεν τελειώσατε φιλαράκια πολιτικοί - θα νικήσει η ...Κατερίνη κάποτε

ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ: "ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ".....
Ξέρετε πως με τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ φιλαράκια, ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ....
Είναι παίχτης.
Και σας το λέει ο ...ίδιος!
Κι επειδή, εδώ και τόσα χρόνια παίζω μπάλα και μάλιστα σκληρά, η πόλη (Κατερίνη) θα σωθεί κάποια στιγμή από τις π@π@ριές που ζει, από τις πολιτικές σας.
Από τις πολιτικές των πολιτικών που σαπίζουν λίγο λίγο τον τόπο μας.
Γιατί;
ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ...
Ναι, τον αγαπώ και μάχομαι γι' αυτόν.
Και τα τελευταία χρόνια μπορεί να κάνω ΜΟΝΟΝ ΕΓΩ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΑΠΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ (ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ) κι αυτό ευτυχώς ο κόσμος το αναγνωρίζει, όμως ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ.
Έχει κόσμο εκεί έξω που το αναγνωρίζει αυτό και είναι μαζί.
Από δω και πέρα;;;
ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΜΑΧΕΣ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΝΙΚΕΣ - ΜΙΚΡΕΣ ΜΕΝ, ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΔΕ....
Με τον Κεραηλίδη, δεν τελειώσατε φιλαράκια πολιτικοί - θα νικήσει η ...Κατερίνη κάποτε.

Ker@ilidis