Τετάρτη 24 Μαΐου 2023

Μαρία και Θωμά Αναστασιάδη, "τα καλύτερα έρχονται, αρκεί να τα ονειρευτείς"....

ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ...ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΤΙ;;;;
Αν η πόλις στα κοινά έχει πολλά ζευγάρια, εγώ ξέρω ένα που έχει στο σπίτι και "κολόνα" και "θεμέλια" και "σκεπή" και "ομορφιά".
Όταν αυτό το ζευγάρι λοιπόν είναι και υπόδειγμα οικογένειας και κοινωνίας και στήριξης του ενός στον έταιρο, αυτό είναι το ζεύγος ΘΩΜΑΣ/ΜΑΡΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ....
Η Μαρία Γκιάτα Αναστασιάδη, σύζυγος του Θωμά, είναι εκεί και πάντα διπλα του.
Θα μου πείτε πως.....
Πως αυτό το έχω ξαναγράψει.
Όμως, το χρωστώ στην ΜΑΡΙΑ σήμερα αυτό το ποστάρισμα μου, διότι, μου είπε: Αμάν ρε Δημήτρη, όλο την ίδια φωτογραφία μας βάζεις.
Με χαμόγελο...
Κι εγώ της δίνω δίκιο.
Και να. Βρήκα αυτή το όμορφο κλικ.
ΘΩΜΑ και ΜΑΡΙΑ να είστε πάντα έτσι....
Σας χαιρόμαστε και σας λέμε: Τα καλύτερα έρχονται, αρκεί να τα ονειρευτείς....
Έτσι δεν είναι Μαρία;

Ker@ilidis