Τετάρτη 10 Μαΐου 2023

Προσοχή μη σπάσετε κανένα πόδι, αφού θα σπάσετε τις ζάντες σας σε μια βροχερή Κατερίνη, έτσι δεν είναι Κούκο μου καλέ;

ΚΑΙ ΜΗ ΡΩΤΑΤΕ ΑΠΟ ΠΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΕΙΝΑΙ Η "ΠΙΣΙΝΑ" ΔΡΟΜΟΥ - ΕΙΝΑΙ ...ΠΑΝΤΟΥ
Και για να μη λες αδερφέ Ανδρέα πως στηρίζω Κούκο, και χτυπώ Ντουμ Ντουμ....
Έ όχι κι έτσι....
Εγώ είμαι εδώ, να τους κάνω να γίνουν ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ...

Κι επειδή έπεσε πολλή βροχή στην πόλη και τα προβλήματα από προβλήματα έγιναν ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!
Κι έτσι η Βίκυ, μου έδωσε την αφορμή να σας δείξω την ΚΑΤΕΡΙΝΗ σε ΜΕΡΕΣ ΒΡΟΧΗΣ!
Να:

>>Ένα βροχερό πρωινό σε κεντρικό δρόμο στην Κατερίνη μας.
Προσοχή μη σπάσετε κανένα πόδι ή σκάσετε κανένα λάστιχο.
Καλή μας μέρα!<<

Βίκυ Μ.

Προσοχή μη σπάσετε κανένα πόδι, αφού θα σπάσετε τις ζάντες σας σε μια βροχερή Κατερίνη, έτσι δεν είναι Κούκο μου καλέ;;;;

Ker@ilidis