Σάββατο 3 Ιουνίου 2023

Κεραηλίδης Δημήτριος, στο πρώτο Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης: "Έδωσα τις απαντήσεις σε εκείνους που έπρεπε"...

Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΩΣ "ΑΝΑΤΡΟΠΗ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ" ΣΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ;;;
Ρε σεις, τις πήρατε τις απαντήσεις σας, όλοι εκείνοι που "παπαγαλίζατε" σχετικά με την παρουσία μου στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ;;;

Εγώ Κύριοι/Κυρίες, θα περπατώ στην Κατερίνη που λατρεύω με το κεφάλι ψηλά. Κι όταν κάνω κάτι, παίρνω την ευθύνη της επιλογής μου.
Ναι, κάνω λάθη.
Ναι, έκανα λάθος επιλογές, όμως τώρα:
ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΣΜΟ, ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ "ΕΥΤΕΛΙΖΟΥΝ" ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ, ΠΩΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΝΕΝΟΣ, ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ - ΚΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ....

Όταν αποφασίσω κάτι, θα το ξέρετε κύριοι και κυρίες της πιάτσας....

Ker@ilidis