Πέμπτη 27 Ιουλίου 2023

Ζήτω οι μελισσοκόμοι της Πιερίας - Στο πρόσωπο σου ρε Γιάννη Τρίγκα, τιμώ τον ...μελισσοκόμο!

ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΥΣΩΝΑ ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΜΕΛΙΣΣΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ;;; ΕΥΓΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ
Τιμή μου που είσαι φίλος μου.
Τιμή μου που αγαπάς τη φύση και είσαι φίλος μου.
Τιμή μου που με έμαθες να τρώω και να απολαμβάνω τους καρπούς της φύσης, δίχως να την πληγώνω.
Είναι ο φίλος μου ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΡΙΓΚΑΣ, ένας άνθρωπος της παραγωγής. Ένας μελισσοκόμος γεμάτος αγάπη για τις μέλισσες μα και τους ανθρώπους.
Στον καύσωνα, τις είχε στη σκιά κι εγώ τον χειροκρωτώ για αυτό κι εξ αυτού.
Να τα μελίσσια στη σκιά, με τα χέρια του Τρίγκα - δροσιά και παραγωγή....
Γιάννη φίλε, στο πρόσωπο σου, λέω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους της παραγωγής φυσικών προϊόντων, που μας δίνουν ζωή και υγεία.

Δημήτρης Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος