Κυριακή 23 Ιουλίου 2023

Καλύτερος Αντιδήμαρχος θητείας Κουκοδήμου, ο ....Κανένας, κι αμέσως μετά ο Συμεωνίδης

ΣΕ ΓΚΑΛΟΠ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ "ΠΙΕΡΙΑ" ΤΟΥ ΦΟΥ ΜΠΟΥ....
Και να ξέρετε πως τα γκαλοπάκια μου, στην ομάδα του Φου Μπου ΠΙΕΡΙΑ, είναι άψογα και λένε αλήθειες.
Ότι λέει ο κόσμος έξω το έβγαλε αυτό το γκάλοπ.
Στη ΘΗΤΕΙΑ ΚΟΥΚΟΥ, ποιος ήταν ο καλύτερος για σένα, ρώτησα.
Και μου απάντησαν:
Ο ΚΑΝΕΝΑΣ, ΜΕ 31 ΨΗΦΟΥΣ ΣΤΟΥΣ 152 ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ...
Ενώ η δημοσκοπισούλα μου έκανε κλικ σε 1639 ανθρώπους εκ Πιερίας.
Άρα;;;;
ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο "ΚΑΝΕΝΑΣ" ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΜΕ 27 ΨΗΦΟΥΣ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ....

ΥΓ: Κι ένα ωραίο σχόλιο από τον φίλο και γείτονα μου στα ΑΣΤΙΚΑ τον Κώστα Β. ο οποίος με ρώτησε: Του Κουκοδήμου είναι οι Αντιδήμαρχοι, ή του Χιονίδη;;;; Κι εγώ είπα απλά "θητείας Κουκοδήμου, κι ας είναι του Χιονίδη, ή του Νταντάμη και οι δικοί του οι λίγοι κι οι ριγμένοι"....
Αυτά.

Ker@ilidis