Πέμπτη 6 Ιουλίου 2023

Αυτή η Κατερίνη του αξίζει αυτού του Κατερινιώτη φίλε Δήμαρχε Κουκοδήμο;;;

Θέ μου, ας ξυπνήσω ένα πρωί και να δω την Κατερίνη φιλική σε κάθε Κατερινιώτη κι όχι μόνον στις τσέπες κάποιων.
Στο πλάι της Πλατείας Δημαρχείου, λίγα μέτρα απ' το γραφείο του Δημάρχου....
Δυστυχώς....
Αυτή τη σκηνή, τη ζούμε κάθε μέρα στο ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Όπου οι ανήμποροι συμπολίτες μας, "τραβούν ...κουπί"!
Κι ο εικονιζόμενος, τραβά πολύ κουπί κάθε μέρα και κάθε μέρα ίσως.
Οι...
Οι μητέρες με τα καροτσάκια, οι συνάνθρωποι μας σαν όπως τον εικονιζόμενο, οι άλλοι μεγαλύτεροι ή μικρότεροι, με ή χωρίς μπαστούνι.
Η ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΚΗ ΠΟΛΗ ΠΡΟΣ ...ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ, ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.
Τελεία και παύλα.
Ο συγκεκριμένος Κατερινιώτης, κάθε μέρα πάει στη δουλειά του, με πίσω "καραβάνι" τ' αυτοκίνητα γιατί φταίω ...εγώ!!!
Φταίω εγώ, που ψηφίζω όποιους ψηφίζω.
Φταίω εγώ, που δεν κάνω κάτι...
Και ξέρετε κάτι;
ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ - ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΦΤΑΙΜΕ....
Απλά ο Κουκοδήμος, μπορούσε αυτά τα 3,5 χρόνια να μας δείξει πως κάνει κάτι.
Και να ξέρετε:

Εκ προοιμίου ζητώ συγνώμη από τον κύριο της φωτογραφίας μου.

Δεν τον ξέρω, δεν ξέρω που πάει, δεν ξέρω ποιος είναι.
ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΑΠΛΑ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΤΟΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ, ΕΤΣΙ.

Θέ μου, ας ξυπνήσω ένα πρωί και να δω την Κατερίνη φιλική σε κάθε Κατερινιώτη κι όχι μόνον στις τσέπες κάποιων.

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος