Σάββατο 5 Αυγούστου 2023

Η απάντηση Ντούμου, στα περί: Χρωστάει η "εποχή Ντούμου" 600.000 ευρώ για τον Πιερικό;;;;

ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΟΥ, ΟΧΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ
Επικοινώνησε η πλευρά Ντούμου μαζί μου.
Και για τα χρέη του ΠΙΕΡΙΚΟΥ επί εποχής ΝΤΟΥΜΟΥ μου είπαν:

>>Ο Ντούμος και φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα παίρνει. Πώς χρωστά λοιπόν;;;;<<

Ήταν η απάντηση τους.
Κι αυτό Κεραηλίδη, μου είπαν, θα το έχεις με στοιχεία τη Δευτέρα....

Εγώ ως όφειλα, επειδή ένα τέτοιο χρέος αφορά ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ ή ΗΘΟΣ ή ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ, θα συνεχίσω να είμαι 50αρίσιος.

Σας έγραψα τι μου είπε η πλευρά Ντούμου, περί το "Χρωστάει πάνω από 600.000 ευρώ η ΠΑΕ Πιερικός εποχής Ντούμου", που έγραψε ο Μπάμπης ο Πεΐδης και το έγκυρο πόρταλ του...

Σε ότι αφορά τον ίδιο τον ΠΙΕΡΙΚΟ και το τι έκανε στα χρόνια ΝΤΟΥΜΟΥ, θα επανέλθω....
Γιατί έχω άποψη και δεν αφορά στα χρέη προς ΔΗΜΟΣΙΟ ή ΙΔΙΩΤΕΣ, αλλά σ' αυτή καθ' αυτή την πορεία της ομάδας στα πρωταθλήματα!

ΥΓ: Περιμένω, κι εγώ να μου δώσουν ότι πρέπει, για να πω: Ο ΝΤΟΥΜΟΣ ΔΕ ΧΡΩΣΤΑ ΣΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΟΥ....

Παράκληση: Στις πλάτες του "ανεμοδαρμένου" Πιερικού μου, σας παρακαλώ, όχι πολιτικά παιχνίδια, παρά μόνον ΕΡΓΑ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ...

Ker@ilidis