Δευτέρα 14 Αυγούστου 2023

Η ζωγραφική με υπογραφή "Irina DraKoN" είναι απ' την Πιερία και για όλο τον κόσμο, σε χρώματα ...ψυχής της

ΜΙΑ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΠΟΥ ΖΕΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ...ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΝ ...ΠΙΕΡΙΕΙ
Δεν ξέρω από ζωγραφική μα....
Μα είναι κάτι που το ξέρω καλά κι αφορά στην τέχνη.
Στον Πολιτισμό, στη Μουσική, στην ...ομορφιά!
Ότι...
Ότι μου αρέσει, το θεωρώ καλό...
Το θεωρώ φοβερό, το θεωρώ ΣΟΥΠΕΡ.
Και ενώ δεν ξέρω από ζωγραφική, σας προτείνω κάτι που μου άρεσε απολύτως, απ' την πρώτη ματιά σαν το είδα.
Συν το ότι, από τη δουλειά της κυρίας ΙΡΙΝΑ ΝΤΡΑΓΚΑΝΟΒΑ ΝΑΡΛΙΔΟΥ, καλής ζωγράφου, που ζει στη σκιά εδώ του Ολύμπου και εδώ πλέον δημιουργεί, εγώ διάλεξα αυτά τα έργα...
Μου έκαναν ένα κλικ, που δεν ξέρω να το περιγράψω. Δεν είμαι κριτικός ζωγραφικής, όμως είμαι κάποιος που ξέρει τι αγαπάει σαν το απολαμβάνει. Κι εγώ απόλαυσα τα έργα που σήμερα σας προτείνω.
ΥΓ: Να σας πω εδώ πως η Ιρίνα, είναι σύζυγος του φίλου και συγχωριανού Τάσου Ναρλίδη και ξέρω πως καθαρά στηρίζει το έργο της γυναίκας του. Γιατί αν ο καλλιτέχνης δεν έχει στήριξη από τους κοντινούς, παύει να δημιουργεί....

ΥΓ2: Να πω πως το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο της Ιρίνας είναι "Irina DraKoN"....

Τάσο και Ιρίνα, στο πλευρό σας, να καμαρώσω την ΕΚΘΕΣΗ σας στην Κατερίνη, για να έρθω να σας χειροκροτήσω....

Αμήν;;;

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος