Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2023

Γιατί ο Κιάφας, έχει καλύτερο ψηφοδέλτιο κόντρα στον Γερολιόλιο - εγώ ΚΑΤΑΛΑΒΑ, εσύ;;;;

ΠΆΡΕ ΟΝΟΜΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ - ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΜΕΑ Ο ΚΙΑΦΑΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ...
Το ψηφοδέλτιο όπως μου εκμυστηρεύτηκε φίλος που ξέρει τα του Νότου και του Δήμου Δίου Ολύμπου, του ΠΕΤΡΟΥ ΚΙΑΦΑ, τα "σπάει" φέτος....
Έτσι ακριβώς μου είπε.
Τι εννοείς;;; Τον ρώτησα κι εκείνος...
ΠΆΡΕ ΟΝΟΜΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ - ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΜΕΑ Ο ΚΙΑΦΑΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ...
Τα ονόματα είναι μεγαλύτερα...
Κι εγώ τον ρωτώ πάλι.
Και γιατί τότε ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟΣ είναι ακόμα φαβορί;;;
Μου απαντά:
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΧΕΙ, ΑΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΣΕ ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ ΕΚΕΙΝΩΝ ΤΟΥ ΚΙΑΦΑ, ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ...
Και συνέχισε αφού καλοσκέφτηκε!
ΆΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΩΣ ...ΥΛΙΚΑ!!!!

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης