Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2023

Αν με προκαλέσεις δημόσια πάλι, θα δεις έναν άλλο Κεραηλίδη - τι δεν καταλαβαίνεις ευνοημένε από μένα;;;

Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ, ΜΑ ΕΣΥ ...ΤΕΝΕΚΕΣ;;;;
Μη το ξανακάνεις αυτό σε μένα.
Αν το ξανακάνεις θα με βρεις μπροστά σου, κι ύστερα δε θα σε σώσει ούτε ο "χορηγός" σου....
Ο Κεραηλίδης μπορεί κι αλλιώς.
Όταν...
Όταν είμαι καλός είμαι ο καλύτερος.
Όταν όμως με βγάλεις εκτός τροχιάς, ΑΣΤΟ.
Άλλαξε πόλη.
Πήγαινε Θεσσαλονίκη, Αθήνα ή ...Καλαμάτα που ακόμα σε αγαπούν.

ΥΓ1: Προς εμένα ρε, θα γράψεις τέτοιες κακιές λέξεις;;; Αν μιλήσω εγώ δημόσια για σένα, δε θα μπορείς να βγεις, ούτε στην Πλατεία. Μάθε πως όλα τα δάχτυλα στο χέρι δεν είναι ίδια. Κι επίσης, μη κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια!!!
Κατάλαβες;;;
ΥΓ2: Περιμένω τη ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΟΥ, για να δω πόσο ΜΑΓΚΑΣ ΕΙΣΑΙ, ή αν κατάλαβες πως η ΑΝΟΧΗ μου, έχει και τα όρια της...
ΥΓ3: Γιατί ταυτίζεστε σε αυτές τις εκλογές με τους "ματσακόνες" που περιμένουν να φάνε και να φάνε, ενώ εσείς θα φάτε μόνον κανένα ψίχουλο;;; Σαν όπως πάντα.
Έλεος και ΦΤΑΝΕΙ ΠΧΙΑ!!!!

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης