Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024

Ο ΒΑΝΙΑΣ ΚΟΡΩΝΙΔΗΣ - Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ, Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ, Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΩΝ ...ΑΓΓΕΛΩΝ!!!

ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ ΚΥΡΙΕ ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΡΩΝΙΔΗ - Η ΠΙΕΡΙΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ...
Πριν λίγες μέρες μας άφησε για την κοινωνία των Αγγέλων, ο ΒΑΝΙΑΣ ΚΟΡΩΝΙΔΗΣ.
Ο Κύριος Γιάννης, όπως συνήθιζα εγώ να τον αποκαλώ.
Ένας...
Ένας άνθρωπος που πρόσφερε σε πολλούς τομείς και μάλιστα μεγάλωσε γενιές εκεί έξω.
Και ως ΔΑΣΚΑΛΟΣ και ως ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ και ως ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ...
Σαν τώρα, τον θυμάμαι στο γήπεδο της ΑΕ ΠΟΝΤΙΩΝ, πρώτη φορά εγώ νεαρός δημοσιογράφος, να κάνει πολύ κρύο, κι εκείνος μέσα από τα σύρματα στις λάσπες, να μου δίνει συνθέσεις για να ξεκινήσω κι εγώ τον δικό μου δρόμο στον κλάδο.
Ήταν πράγματι άνθρωπος γεννημένος για προσφορά ο ΒΑΝΙΑΣ ΚΟΡΩΝΙΔΗΣ.

Η Πιερία του φωνάζει ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
Κι εμείς οι φίλοι του εκεί έξω ΚΥΡΙΕ ΓΙΑΝΝΗ (ΒΑΝΙΑ) ΑΠΛΑ, ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ...

Μαριάννα, να ζείτε όλοι εκεί έξω να τον θυμάστε όμορφα, γιατί ο άνθρωπος πεθαίνει δυο φορές. Την δεύτερη, όταν τον ξεχνούμε...

Δημήτρης Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος