Σάββατο 2 Μαρτίου 2024

ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΣΟΥ ΟΦΕΊΛΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΠΟΝΕΜΕΝΟ ΚΑΤΕΡΙΝΙΩΤΗ ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ....

ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΕΡΓΟΥΣ ΨΙΛΟΓΑΛΑΖΙΟΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ Σ' ΕΒΓΑΛΑΝ - ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΕΡΙΝΙΩΤΕΣ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΑΝ
Γιάννη μου, σου λέει κάτι η λαϊκή ρήση, ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΗΓΑΠΗΣΑΝ, ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΟΥΔΕΙΣ;;;;
Εμένα μου λέει πολλά.
Και να ξέρεις.
Πως πολλοί απ' αυτούς τους Αμοιριδικούς, τους Χιονιδικούς, τους ψιλοπράσινους, ή τους ...ψιλογαλάζιους, έχουν ήδη προδώσει και Χιονίδη και Αμοιρίδη και Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ...
Τι πιστεύεις;
Σε εσένα θα είναι πιστοί, γιατί είσαι ΆΛΛΟΣ ή ΜΑΓΚΑΣ;;;
ΆΣΤΟ.

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΟΔΟΤΗΣ, ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ.

ΥΓ: Εσύ είσαι Δήμαρχος πλέον της Κατερίνης. Όλης της Κατερίνης κι όχι της ΣΥΝΟΜΟΤΑΞΙΑΣ περίεργων που σε βγάλανε, ή νομίζουν πως σε βγάλανε και τους οφείλεις. Όχι. Δεν οφείλεις. ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΝ ΠΟΝΕΜΕΝΟ ΚΑΤΕΡΙΝΙΩΤΗ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ...ΠΟΛΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 10ΕΤΙΕΣ!!!

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας