Παρασκευή 5 Ιουλίου 2024

ΜΕΤΑ ΤΙΣ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΕΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ;;;

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, ΟΜΩΣ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΣΤΙΣ 18.15 ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ...
Αδέρφια Κατερινιώτες έχω μια απορία.
Μέχρι τις 6μμ κολυμπάμε στις παραλίες μας εν Κατερίνην;;;
Κι ύστερα;
Απόγευμα Παρασκευής. Ώρα: 18.15 και κοιτώ εκεί δεξιά μου.
Πού;
Είμαι στην επιχείρηση του ΣΑΒΒΑ και της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ, εκεί στα δεξιά της Παραλίας μας.
Από το μεσημέρι, που ήμουν εκεί, επάνω στην εξέδρα του ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΗ, βλέπω ΔΥΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ να μας προσέχουν.
Λέω: Τι ωραία, μας προσέχουν δυο παιδιά!
Κι ύστερα; Το μάτιασα.
Κοιτώ στα δεξιά μου και τα παιδιά μετά τις 6 το απόγευμα έφυγαν.

ΑΠΟΡΙΑ: ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΔΕΝ ΠΝΙΓΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, Ή ΜΗΠΩΣ ΙΟΥΛΙΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΑΜΕ ΑΠ' ΤΙΣ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ;;;

Λέτε να ήταν τυχαίο και να έγινε για λίγο και κατά λάθος;;;

ΣΑΒΒΑ ΚΑΡΥΠΙΔΗ, ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ;;;;

Αν είναι μόνιμο αδέρφια έχετε πρόβλημα και λύστε το.
Γιατί είναι μόλις 5 ΙΟΥΛΙΟΥ 2024 και έρχεται και ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ...
ΑΡΧΕΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΕΣ "ΠΑΠΑΛΑ" ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ;;;;

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ...

ΥΓ: Έχω την εντύπωση πως ο μισός λαός πάει για μπάνιο και απόγευμα μετά τις 5 μμ... Αν είναι έτσι όπως βλέπω στις φωτογραφίες, ελπίζω να μη "σκάσει" κανένα "μαύρο" περιστατικό και βάλουμε τα κλάματα....

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος