Τρίτη 2 Ιουλίου 2024

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΜΠΙΤΣ ΜΠΑΡ ΣΤΙΣ ΑΚΤΕΣ ΣΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕ ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΕ.... ΑΠΛΑ ΝΤΡΟΠΗ!!!

ΚΙ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΕΠΩΝΥΜΟ, ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΤΙ ΠΕΡΝΑ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΑΚΤΩΝ ΟΛΥΜΠΟΥ - ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΙΕΡΙΑΣ!!!
Ατενίζοντας το Κάστρο, απλά με "ξεφτίλισαν" αγενείς επιχειρηματίες τουρισμού
Πάω στην Παραλία του Νέου Παντελεήμονα....
Εκεί;;;
Οι αγενείς και κακοί επαγγελματίες δυστυχώς αμαυρώνουν την φήμη ΚΑΛΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ στις ΑΚΤΕΣ ΟΛΥΜΠΟΥ.
Τι;
Πάω σε Μπιτς Μπαρ νότια Πιερία.
Σε μια ομπρέλα βρεθήκαν εκεί...
ΝΕΑΡΟ συγγενικό μας ΖΕΥΓΑΡΙ με ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΟ ΈΝΑ ΒΡΕΦΟΣ ΜΗΝΏΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ 4 ΧΡΟΝΩΝ...

Τους βρίσκουμε εκεί και καθόμαστε μαζί σε μόλις δυο ξαπλώστρες, γιατί δεν είχε άδειες για μας... Στριμωχνόμαστε.

Από πίσω μας αδειάζει μια ομπρέλα (δυο ξαπλώστρες).
Ρωτώ τον μικρό, να πάμε εκεί ΖΕΥΓΑΡΙ ΕΜΕΙΣ ΓΑΡ;;;
Ο μικρός λέει: Πάρτε τον καφέ σας και πηγαίνετε με την συμβία σας.

Πάω, βάζω πετσέτα στη μια και πριν μεταφέρω τα πράματα ΝΑ Ο ΑΓΕΝΗΣ....
Όχι κύριε οι θέσεις είναι ρεζερβέ....
Εδώ γελάνε και τα τσιμέντα....

Του λέω τι έγινε πριν με τον νεαρό του υφιστάμενο, όμως αυτός εκεί...
ΑΓΕΝΩΣ ΜΕ ΔΙΩΧΝΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΟΥ ΘΕΣΗ ΕΠΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΗΤΑΝ Ο ΧΩΡΟΣ ΚΡΑΤΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΡΕΖΕΡΒΕ, ΓΙΑΤΙ ΗΔΗ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΞΕΠΕΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ...
Εγώ βέβαια δε μαλώνω.
Του λέω: Αν μου έλεγες πως είναι η μέρα σου και ως πονεμένος επαγγελματίας θες να βγάλεις καλό μεροκάματο και να ξεπλένεις τη χασούρα, δεν θα έλεγα τίποτα.
Όμως, μου λες ψέματα.

Και φεύγω πάλι στο χώμα και στην ξεπέτα του καλοκαιριού μου στις ΠΟΝΕΜΕΝΕΣ ΑΚΤΕΣ ΟΛΥΜΠΟΥ....

Δεν περιγράφω άλλο...

Ακούς ΔΉΜΑΡΧΕ ΔΙΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΕ ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΕ τι "ναυάγιο" ζει ο τουρίστας Έλλην στις ακτές που εσύ θες κόσμο, τουρισμό, έσοδα;;;;

ΥΓ: Μη με ρωτάτε πως λένε το ΜΠΙΤΣ ΜΠΑΡ - δε θα το πω....

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος