Δευτέρα 29 Ιουλίου 2024

ΉΘΕΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠ΄ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ "ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ" ΟΜΩΣ...

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ, ΚΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΑ ...ΜΑΛΛΙΑ - ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ...ΜΕΝΟΥΝ
Δεν είναι η φωτογραφία και πολύ παλιά - σε αυτή βλέπω έναν Αντιδήμαρχο κι έναν Γενικό Γραμματέα, τι δεν καταλαβαίνεις "ξύπνιε" αναγνώστη του "ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ";;;
Και που λες, μου έλεγαν καλέ μου φίλε πως αυτά που έλεγαν ...έλεγαν! Όμως αυτά δεν έλεγαν.
Κι ύστερα;;;
Κι ύστερα πάλι μου έλεγαν πως αυτά που έλεγαν κι εγώ έλεγα μετά δεν ήσαν αυτά που έλεγα.
Και μετά έλεγαν....
Και ξανά έλεγαν.
Έλεγαν πως ο Θωμάς είναι άνθρωπος του ...άλλου!
Παλιό μου κόσκινο κου-λου-που, κου-λου-που....

Έ ρε γλέντια....

Να γράψω κι άλλα;;;

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.

ΥΓ: Απλά Θωμά μου, να ξέρεις πως, επειδή τα τελευταία χρόνια οι προδότες πάντα ΕΚτιμούνταν κι ύστερα γινόταν ...Αντιδήμαρχοι και Γενικοί Γραμματείς δε σημαίνει αυτό πως εσύ επειδή δεν πρόδωσες, ούτε έκανες κωλοτούμπα, πως δε θα δικαιωθείς. Ά ξέχασα: Θωμά, στο τέλος ξουρίζουν τον γαμπρό, όσο σκληρά γένια κι αν έχει....

Δημήτριος Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος