Παρασκευή 19 Ιουλίου 2024

"ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ - ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ", ΦΩΝΑΖΕΙ Η ...ΜΑΡΙΑ ΒΑΛΣΑΜΙΔΟΥ

ΕΚΕΙΝΟΙ ΔΗΘΕΝ ΚΛΑΙΝΕ, ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ "ΧΩΣΟΥΜΕ" ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΝΑ ...ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ...ΚΛΑΙΜΕ
Μια καλή δημοσιογράφος της ΠΙΕΡΙΑΣ, η ΜΑΡΙΑ ΒΑΛΣΑΜΙΔΟΥ, που όταν γράφει, λέει πάντα κάτι....
ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ.
Και λίγες ώρες πριν;;;
ΝΑ....
>>
Χθες 15:30 μεσημέρι ντάλα ζέστη και μόλις τελειώσαμε με το μεσημεριανό τραπέζι, χτυπάει το τηλ μου το σταθερό. Εεεε...λέω...ας το σηκώσω αφού είμαι δίπλα του. Με το που το σηκώνω όμως, ακούω ένα σπαρακτικό κλάμα και προσπαθούσε με λυγμούς και αναφιλητά να μιλήσει...Χωρίς να χάσω την ψυχραιμία μου, αρχίζω εγώ να γελάω δυνατά, όσο πιο δυνατά μπορούσα, πιο δυνατα και απο το κλάμα της-του απατεώνα και του το κλείνω κατάμουτρα..
Εν τω μεταξύ δεν σηκώνω ποτέ σταθερό από τότε που αποδήμησε η μανούλα μου. Το έχω και το πληρώνω για το ίντερνετ μόνο. Όσες φορές φιλοτιμήθηκα να το σηκώσω, ή λάθος θα είναι, ή διαφημιστικές εταιρείες για προϊόντα και δημοσκοπήσεις ή απατεώνες θα κλαίνε και θα ωρίονται σαν τους λύκους!! Πείτε μου, Πως να προστατέψουμε τους συνανθρώπους μας που πέφτουν συνεχώς θύματα στις σπείρες που τους αποσπούν χρήματα, παρά τις υποδείξεις και τις συμβουλές της ΕΛ.ΑΣ??? Οι συμβουλές της Αστυνομίας: Μην εμπιστεύεστε αγνώστους, που προσπαθούν να σας πείσουν τηλεφωνικά να τους δώσετε χρήματα, λόγω επείγουσας ανάγκης συγγενικού – φιλικού σας προσώπου. • Μην κάνετε οποιαδήποτε ενέργεια, χωρίς πρώτα να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το συγκεκριμένο πρόσωπο προς επιβεβαίωση. • Μην πείθεστε αν σας δώσουν οι δράστες να μιλήσετε στο τηλέφωνο με υποτιθέμενο συγγενή σας. • Χρησιμοποιήστε άλλη τηλεφωνική συσκευή για την επικοινωνία με το οικείο σας πρόσωπο, καθώς ενδέχεται οι δράστες να βρίσκονται ακόμη στη «γραμμή». • Μην δεχτείτε οποιαδήποτε συνάντηση – ραντεβού με αγνώστους και δηλώστε ότι δεν πρόκειται να δώσετε χρήματα. • Να έχετε πάντα διαθέσιμους τους τηλεφωνικούς αριθμούς έκτακτης ανάγκης (Αστυνομία, Πυροσβεστική, νοσοκομεία, συγγενείς κ.λπ.). • Ενημερώνετε πάντα την Αστυνομία, ακόμα και στην περίπτωση απόπειρας απάτης σε βάρος σας.
<<

ΜΑΡΙΑ ΒΑΛΣΑΜΙΔΟΥ - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

Και εγώ ενώνω τη φωνή μαζί της να φωνάξω - ΒΟΗΘΕΙΑ ΡΕ ΚΡΑΤΟΟΟΟΟΟΟΟΣ

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος