Τετάρτη 10 Ιουλίου 2024

ΤΙ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ Ο ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΤΟΚΑΣ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ...ΜΕΓΑΛΟ - ΜΕΓΑΛΟ ΩΣ ΣΧΕΔΙΟ;;;

ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ' ΤΑ "ΔΙΚΑ" ΜΑΣ, ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΤΕΡΓΙΟ ΜΟΥ; ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ;;;
Ο ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΤΟΚΑΣ, ο ψηλός όπως τον λέμε, γιατί το Τοκέικο έχει ουκ ολίγους Στέργιους και μάλιστα σχεδόν όλοι τους ασχολούνται με τα κοινά.
Υπάρχει και ο ΣΤΕΡΓΙΟΣ των ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ.
Υπάρχει και ο... ΣΤΕΡΓΙΟΣ του ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ και λίαν προσφάτως και της Αυτοδιοίκησης.
Υπάρχει κι ο άλλος, ο παλιός ο Μηχανικός που ήταν ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΗΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ, ήταν ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ που πήγε άριστα τότε, και για παρ' ολίγον δεν βγήκε.

Για αυτόν μιλώ.

Μπορεί τόσα χρόνια να απέχει, όμως δε λείπει.
Τώρα που λίγο τα έβαλε στη σειρά, ένα πουλάκι μου είπε πως ετοιμάζετε για ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ.
Τι;;;
Εμένα μου τα είπαν, όμως δε θα είμαι απ' αυτούς που θα τα κάψουν. Δε θα κάψω τα σχέδια του Στέργιου τώρα.
Γιατί αυτά είναι ΜΕΓΑΛΑ.
Όμως, επειδή τον γνωρίζω, απλά να ξέρετε πώς κι εκεί θα πετύχει.

Δημήτριος Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος