Παρασκευή 26 Ιουλίου 2024

ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΚΟΝΤΑΡΙΩΤΙΣΣΑΣ ΔΙΧΩΣ ΙΕΡΕΑ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ; ΓΙΑΤΙ ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΕ ΓΕΩΡΓΙΕ Α' ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΜΟΥ;

ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΗΝ ΚΙ ΗΜΗΝ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΓΕΩΡΓΙΕ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΟΥ, ΕΝ ΠΙΕΡΙΕΙ...
Δεν μπορώ να σε καταλάβω, όμως θα το μάθω. Θα μάθω τα "γιατί" αγαπημένε μας κατά τ' άλλα Σεβασμιότατε Κίτρους, Κατερίνης, Πλαταμώνος και Κολινδρού Γεώργιε Α'. Γιατί δε στέλνεις ιερέα τις Κυριακές στην ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΟΣΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ ΚΟΝΤΑΡΙΩΤΙΣΣΑΣ;;; Τι σου έκαναν;;;
Όμως...
Μέχρι τότε ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΕ, μήπως να έστελνες ιερέα ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ;;;
Να τι μου έγραψε φίλη αναγνώστρια για το θέμα, με ΠΟΝΟ, ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ, ΘΛΙΨΗ μα γεμάτη ΚΑΛΟΣΥΝΗ κι ΕΝΩΤΙΚΟΤΗΤΑ:


>>Υπάρχει μια θλίψη αγαπητέ Δημήτρη με την τακτική του γενικότερα και μια αμφιλεγόμενη αμφιβολία στα βλέμματα πολλών πιστών. Δεν γίνεται όσο κόντρα και να πας εμάς μας δίδαξε ο Θεός συγχώρεση αγάπη και κατανόηση. Τα μαύρα πρόβατα τα έδωσε ο Χριστός, δεν τα έδιωξε από το κοπάδι του. Τα νουθετήσε. Εδώ δεν υπάρχει αυτό στην μητρόπολη μας<<

Μαρία Φ.

Εγώ ξέρεις τι λέω;;;

ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΗΝ ΚΙ ΗΜΗΝ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΓΕΩΡΓΙΕ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΟΥ, ΕΝ ΠΙΕΡΙΕΙ...

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος