Τρίτη 20 Αυγούστου 2024

ΠΟΙΟΣ ΚΟΡΟΪΔΕΨΕ ΤΟ 60,27% ΟΛΩΝ ΕΜΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΠΡΙΓΚΙΨ;;;

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ "ΦΛΟΥΦΛΙΤΣΟ" ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΣ - ΜΗ ΣΩΣΕΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ, ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΨΕΣ
Κοιτώ γύρω μου, εγώ ο κάτοικος Θεσσαλονίκης, Κατερίνης, Βέροιας, Έδεσσας, Νάουσας, Πολυγύρου, Δράμας κλπ κλπ της Κεντρικής Μακεδονίας τέλος πάντων και ψάχνω τα κορόιδα που ψήφισαν το 2023 κάποιους έξυπνους.
Και ξέρετε τι διαπίστωσα;;;
Πως 6 στους 10 γύρω μου, είμαστε κορόιδα.
Ψηφίσαμε ΚΆΠΟΙΟΝ για ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ, του δώσαμε ένα φοβερό ποσοστό το 60,27% της εμπιστοσύνης μας κι εκείνος την "ξέσκισε".
Τι ποια;
Την εμπιστοσύνη μας.
Μας την "έκανε" για να γίνει ο ΠΡΙΓΚΙΨ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ...
Όμως, φίλε, εκεί δεν είναι ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
Εκεί δεν είναι κορόιδα.
Μας κορόδεψες μια. Το έκανες ΔΕΥΤΕΡΗ το έκανες και τρίτη;;;
ΆΣΤΟ.... Κάηκες.

Μόλις 7 μήνες από την διοίκηση που του δώσαμε για ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ, φεύγει και μας αφήνει ΠΟΥ;;;

Εμείς ψηφίσαμε τις ΠΑΤΟΥΛΙΔΕΣ ρε φίλε ΤΖΙΤΖΙ;;;

Αυτές που όπου δουν φως εξουσίας μπαίνουν;;; Κι από ΠΑΣΟΚ γίνονται καραγαλάζιες κι από αριστερές έξω δεξιές κλπ κλπ κλπ;;;

Όμως, σας έχω κι άλλα γι' αυτόν....

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΦΡΟΥΣΤΗΣ, ΜΙΑ ΖΩΗ ...ΦΡΟΥΣΤΗΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ!!!
Αφού πούλησες εμένα στο ξεκίνημα, θα μάσαγες για μεγαλεία ΕΟΚ;;;;;

Καλό ταξίδι ΤΖΙΤΖΙ και να μη μας γράφεις - μη σώσει και ξαναγυρίσεις πίσω στη Μακεδονία ...Φλουφλίτσο!!!!

ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΟΡΟΪΔΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΤΕ, ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΤΕ....

Δημήτριος Κεραηλίδης
Συγγραφέας