Πέμπτη 22 Αυγούστου 2024

ΠΙΕΡΙΕΑΣ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΙΛΟΤΟΣ ΙΣΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΖΑΒΑΝΤΙΑΣ, ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ ΠΑΛΙΚΑΡΕ....

ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΙ ΑΠ' ΤΟ ΔΙΟΝ, ΝΑ ΠΕΤΑ ΣΤΟΥΣ ΧΙΛΙΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ...ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΜΕ
Η Πιερία μου, έχει ίσως τον ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΙΛΟΤΟ του Πλανήτη;;;
Ενα δικό μας παιδί;;; Ναι, ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΖΑΒΑΝΤΙΑΣ.....
Κοιτάχτε τι έγραψε ο δικός μου φίλος ο Κώστας Μπουσδούκος, απ' το ΔΙΟΝ της πέρα Πιερίας για τον δικό του φίλο....
>>Σαν
Καταρράκτης Ειδήσεων και προσωπικά σαν Κωνσταντίνος.Π Μπουσδούκος θα ήθελα να κάνω μια ιδιαίτερη μνεία σε έναν συγχωριανό μου,σε έναν φίλο,σε έναν άνθρωπο που εκτιμώ πάρα πολύ τον Billys Zavantias στο παιδί αυτό που με πολύ δουλειά,μεράκι,και αγάπη κατάφερε σήμερα που σας γράφω να εργάζεται σε μια από την μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες του κόσμου και να είναι ένας από του καλύτερους πιλότους όπως αναφέρει και η ίδια η εταιρεία... Βασίλη συνέχισε να κάνεις υπερήφανους τους γονείς σου και όλους εμάς!!!<<

ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΟΥΣΔΟΥΚΟΣ

Κι εγώ καμαρώνω Κώστα μου για τον νεαρό Πιεριέα, τον Βασίλη Ζαβαντία...
Τιμή μας και καμάρι μας τέτοια παιδιά.
Πρότυπα....
Κι όχι σαν άλλους εδώ, δήθεν κόζια....
Που αυτό το παιδί αν ήταν να το πάρουν οδηγό στα Αστικά της Κατερίνης, θα το ....απέρριπταν!!!
Αστο....

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος