Παρασκευή 23 Αυγούστου 2024

ΓΙΑΤΙ ΗΛΙΑ ΜΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΣΦΑΙΡΑ;;;

ΤΟ ΝΑ ΘΥΣΙΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ ΤΑΠΡΑ ΜΟΥ ΚΑΛΕ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ, ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ - ΟΜΩΣ, ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠ' ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΓΥΡΩ ΣΟΥ;;;
Βρήκα αυτή τη φωτογραφία απ' το αρχείο μου.
Τότε που ο Τάπρας ήταν να είναι Βουλευτής - υποψήφιος βέβαια.
Κι έμεινε δυστυχώς για εμάς ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ.
Ηρθε μετά από αυτόν η σάρα κι η μάρα και το κακό συναπάντημα και μπήκε εκπροσωπώντας εμάς στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.
Και είναι η Πιερία τώρα όσο ποτέ στον πάτο...
Ομως μένω στον Ηλία τον Τάπρα.
Είναι Αντιδήμαρχος Κατερίνης Καθαριότητας και το μήνυμα μου σε αυτόν είναι:
ΓΙΑΤΙ ΗΛΙΑ ΜΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΣΦΑΙΡΑ;;;
Άντε και κάποιοι λίγοι ακόμα...
Μετρημένοι στα δάχτυλα του ΕΝΟΣ χεριού.
ΓΙΑΤΙ;;;;

Δημήτρης Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος