Τρίτη 13 Αυγούστου 2024

ΜΕΤΕΝΙΔΗΣ - ΠΟΥΛΑΤΣΙΔΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΝΕΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΝ ΠΙΕΡΙΕΙ;;;;;

ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ "ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ" ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ, ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΦΡΕΣΚΑΔΑ, ΤΟ ΦΡΕΣΚΟ ΚΑΙ ...ΣΟΒΑΡΟ
Κοιτάχτε να δείτε αδέρφια τι προβληματισμό είχα κι έχω την εντύπωση πως έπρεπε να σας τον καταθέσω....

Οι "ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ" της Νέας Πολιτικής στην ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ...
ΜΕΤΕΝΙΔΗΣ - ΠΟΥΛΑΤΣΙΔΗΣ, η άλλη πρόταση για το αύριο στον τόπο μας....
Με ρωτάτε γιατί βάζω σε δημοσκοπήσεις ή σε ποσταρίσματα ή αναρτήσεις νέους και δεν αναρωτιέμαι για το αν ο Σάββας ξαναγίνει Δήμαρχος, ή ο Κούκος. Δεν αναρωτιέμαι αν η Σοφία μας πάει για Βουλευτίνα ή Δήμαρχος και ο Ντούμος αν θα συνεχίσει. Για τον αν επιστρέψει ο "κοντός" στην Πιερία και στα πολιτικά... Κι άλλα τέτοια....
Έ ΛΟΙΠΟΝ ΌΧΙ.
ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΕΟΥΣ ΚΙ ΑΛΛΑΓΗ, ΓΙΑΤΙ Η ΓΕΝΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΝΩΡΊΤΕΡΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΣΑΛΑΤΑ ΚΙ Η ΠΙΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Γ' ΕΘΝΙΚΗ, ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟ....
Οπότε ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΑΤΣΙΔΗΣ, ή ΡΑΦΑΗΛ ΜΕΤΕΝΙΔΗΣ, έτσι για το γαμώτο κι ανανέωση ....χθες!

Εγώ ξέρω, εσύ;;;

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος