Πέμπτη 1 Αυγούστου 2024

ΘΑ ΣΑΣ ...ΚΟΥΦΑΝΩ ΣΗΜΕΡΑ - ΤΟΚΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ Ή ΤΟΚΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΓΙΑ ...ΔΗΜΑΡΧΟΣ;;;

Ο ΨΗΛΟΣ Ή Ο ...ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΑΚΙΑΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΑΣ;;;;
Μωρέ εγώ τον είχα πιο "εύκολα" για Δήμαρχο Κατερίνης,
παρά για Δήμαρχο Δίου Ολύμπου....
Κι εκεί που όλα ήσαν ξεκάθαρα, να τι ήρθε στ' αυτιά μου και ...κουφάθηκα!
Πως....
Πως ο καλύτερος και δυνατότερος να βγει κόντρα στον νυν Δήμαρχο Βαγγέλη Γερολιόλιο είναι ο ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΤΟΚΑΣ....
Ναι του λέω...
ΟΚ - είναι και πρώτος Δημοτικός Σύμβουλος σε σταυρούς στην Αντιπολίτευση τώρα κι είναι και πρόεδρος στην ΕΠΣ, λέω.
Εκείνος όμως, μου κουνά το χέρι.
ΟΧΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ.
Ο άλλος.
Ποιος; Του λέω;;;
Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ;;;
Όχι μου λέει, ο άλλος.
Ποιος ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ;;; Όχι μου λέει....
Ο ΨΗΛΟΣ.
Ο ΆΛΛΟΣ, Ο ΨΗΛΟΣ ΚΙ ΕΜΠΕΙΡΟΣ...
Έπαθα πλάκα.

Ο Στέργιος Τόκας, μου λέει, ο πρώην Αντινομάρχης Πιερίας.
Και πρώην Υποψήφιος Βουλευτής με ΝΔ...
Ο ψηλέας, του λέω;;;
Ναι μου απαντά.
Κι εγώ;;;
ΚΑΓΚΕΛΟ.
Εσύ;;;
ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΚΠΛΗΞΗ ΑΠ' ΤΟ ...ΤΟΚΕΪΚΟ ΤΗΣ ΚΑΡΙΤΣΑΣ;;;

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος